سایت خبری پیام ما آنلاین | پیش‌بازی «دربی منچستر» به قلم سفیر ایران در لندن!

پیش‌بازی «دربی منچستر» به قلم سفیر ایران در لندن!





۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۴۴

پیش‌بازی
«دربی منچستر»
به قلم سفیر ایران در لندن!
عصر امروز و از ساعت 16 به وقت ایران، دربی حساس و مهم شهر منچستر را تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی برگزار می کنند. بازی حساسی که خیلی از مردم دنیا را به پای گیرنده های تلویزیونی می کشد تا شاهد رویارویی مجدد آقای خاص و پپ باشند. در سال هایی که یونایتد پس از جدایی سر الکس فرگوسن در سیر نزولی قرار داشته، سیتی تبدیل به تیم شماره یک شهر منچستر شده است. شیاطین سرخ در سه سال اخیر دو بار نتوانسته اند حتی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند اما با آمدن مورینیو و به خدمت گرفته شدن ستارگانی چون زلاتان و پوگبا، امیدواری به نیمه سرخ شهر منچستر بازگشته است.
حمید بعیدی‌نژاد عضو ارشد مذاکره‌ کننده هسته‌ای و پیام جالبی را در رابطه با دربی امروز شهر منچستر منتشر کرده است.
تقابل دو تیم بزرگ منچستر یونایتد و منچستر سیتی همواره از بازیهای زیبای فوتبال انگلیس بوده است که اینبار باسرمربیگری مورینیو و گواردیولا دو سر مربی بزرگ و صاحب سبک فوتبال دنیا جلوه ویژه ای هم پیدا کرده است.
جدال این دو مربی همواره زیباییهای خاص خود را دارد. رویارویی مهم این دو مربی در لیگ برتر اسپانیا که تیم مورینیو با پنج گُل به تیم گواردیولا بازنده شد، حساسیتها و حاشیه های این دربی منچستر را دو چندان کرده است.
مجموع قراردادهای مالی بازیکنان این دو تیم روی هم به میزان 670 میلیون پوندمعادل چیزی در حدود 800 میلیون یورو میشود که رکورد مجموع قراردارهای ال کلاسیکو یعنی دو تیم اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید را شکسته است.
این بازی رویارویی حرفه ای ترین و گران ترین بازیکنان فوتبال جهان میباشد.
ما هم که در لندن هستیم برای دیدن این مسابقه مزیتی به شما نداریم چون ما هم از تلویزیون مسابقه را تماشا خواهیم کرد. روز خوبی داشته باشید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *