پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۳۸

ایران به بیانیه اتحادیه عرب واکنش نشان داد
خبرآنلاین نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه شورای وزیران اتحادیه عرب، آن را یک سویه و نا حدنگرانه خواند. بهرام قاسمی اظهار داشت: بار دیگر سخنان یک سویه و نا حدنگرانه که برای خوش باش دیگران به تحریر در آمده است ، شگفتی ساز می نماید. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظارات به حق قربانیان و خانواده های شهدا و مجروحان و آسیب دیدگان حادثه سال گذشته در منا تنها «کشف حقیقت» و پاسخگویی دولت ریاض در قبال این حادثه و ده ها حادثه ای است که همه ساله در جریان مراسم حج ابراهیمی رخ می دهد.
نماینده مجلس: سفرهای استانی احمدی‌نژاد انتخاباتی است و باید مجوز بگیرد
خانه ملت نوشت: نایب‌رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی با گلایه از وزارت کشور در برخورد به موقع با تبلیغات و سخنرانی‌های انتخاباتی، تاکید کرد: سفرهای استانی احمدی‌نژاد از آنجایی‌که رنگ‌و‌بوی انتخاباتی دارد نیازمند دریافت مجوز از وزارت کشور است. پروانه مافی اظهار داشت: اگر احمدی‌نژاد در سخنرانی‌های خود به موضوع انتخابات اشاره کند باید برای آن مجوز بگیرد، هرچند سفرهای استانی او به دلیل ورود به موضوع انتخابات، انتخاباتی است و بدون مجوز و در زمان غیر قانون انجام شده است. عضو هیات‌رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی تاکید کرد: وزارت کشور در برخورد با جلسات انتخاباتی تاخیر دارد ما نسبت به این موضوع به عوامل وزارت کشور تذکر داده‌ایم و تاکید شده که موضوع به طور جدی و به موقع در زمان خود برخورد شود.
عارف: باید حریم خصوصی آحاد جامعه در فضای
مجازی حفظ شود
امیدنامه نوشت: محمدرضا عارف گفت: بر ضرورت ارتقای جمهوری اسلامی ایران به قدرت سایبری در تراز قدرت‌های تاثیرگذار جهانی تاکید کرد و گفت: باید حریم خصوصی آحاد جامعه در فضای مجازی حفظ شود.
انتقاد از هاشمی رفسنجانی از تریبون نماز جمعه اصفهان: به خود بیایید
ایسنا نوشت: آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با انتقاد شدید از آنچه به تلقی او نبود اندیشه و تفکر در برخی ارکان انقلاب بود، اظهار کرد: از تحلیل‌گران انقلاب اسلامی و آنها که خود صاحب تفسیر قرآن هستند، انتظار نمی‌رود که علل عدم موفقیت ایران در ابعاد اقتصادی را در صرف بودجه جاری کشور در امور نظامی تلقی کنند و برای عینیت‌بخشی به تصور نادرست خود به مقایسه ایران با ژاپن بپردازد و ثابت کند که در فکر و رأی نه تنها پیشرفتی نداشته که عقب‌گرد نیز داشته است. وی با بیان این‌که ژاپن و آلمان زیر لوای قانون کاپیتولاسیون آمریکا قرار دارند و حق دفاع از حقوق شهروندان خود را نیز در برابر این کشور ندارند، افزود: اگر یک آلمانی با خودروی آمریکایی در خاک آلمان تصادف کند، پلیس این کشور نه تنها حق پیگرد قانونی صاحب آمریکایی خودرو را ندارد بلکه از او توهین نیز خواهد شنید. به خود بیایید و ایران را با این کشورها مقایسه نکنید. طباطبایی نژاد تصریح کرد: برخی فراموش کرده‌اند که اگر توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نبود اکنون به جای آن‌که مدافعان حرم در خارج از مرزها با داعش بجنگند کل ایران ناچار بود در خاک خود با دشمن بجنگد.
کنایه سیداحمد خاتمی به هاشمی‌رفسنجانی: آقایی که گفته دوره موشک گذشته اگر آگاهانه گفته خیانتکار است
ایسنا نوشت: آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: با بیان اینکه آقایی زمانی گفته است که دوره موشک گذشته و زمان مذاکره است، اظهارکرد: بنا به بیانات مقام معظم رهبری، اگر آگاهانه شخص مذکور این سخن را بیان کرده خیانتکار است و نمی‌داند که باید با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاد.
واکنش پزشکیان به خائن خوانده شدنش توسط علم‌الهدی: این‌ها فقط احمدی‌نژاد همه فن حریف را دیدند
خبرآنلاین نوشت: نایب‌رییس مجلس در صفحه اینستاگرام خود نسبت به سخنان آیت‌الله علم‌الهدی که او را خائن خطاب کرده بود واکنش نشان داد. ماجرا از این قرار است که امام جمعه مشهد نایب رئیس مجلس را خائن خطاب کرد: نماینده ای که می گوید من از FATF سر در نمی آورم فعل حرام انجام داده و خائن به مردم است. پزشکیان هم نوشت: اینها با کسانی مواجه نشده اند که وقتی نسبت به موضوعی اطلاعات صحیح و کاملی ندارند با کمال شجاعت بگوید که نمی دانم. این ها افرادی چون آقای احمدی نژاد را دیده اند که از اقتصاد و صنعت گرفته تا هنر و فرهنگ سر در می آورد و خودش را همه فن حریف میداند.
آیت الله علم الهدی: آقای استحاله شده از راه امام می‌گوید بروید با عربستان بسازید تا مشکل ما حل شود
انتخاب نوشت: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: کسانی که استحاله فکری پیدا کردند و روزی دنباله‌روامام(ره) بودند حالا در طرف مقابل رفته‌اند، یادشان رفته آمریکا شیطان بزرگ است و می گویند باید با سعودی‌ها رابطه برقرار کنیم تا مشکلات منطقه حل شود، کدام مشکل در منطقه با رابطه با سعودی‌ها حل می شود؟
درگیری لفظی در کنفرانس مطبوعاتی مقامات
ترکیه و اروپا
ایرنا نوشت: کنفرانس مطبوعاتی مشترک مقامات بلندپایه اتحادیه اروپا و ترکیه در آنکارا به صحنه درگیری لفظی دو طرف تبدیل شد و از یک سو ، مقامات ترکیه ممانعت های قبرس (جنوبی) از گشایش سرفصل های مذاکرات عضویت این کشور را نشانه ضعف اتحادیه ارزیابی و از خودداری در لغو مقررات روادید به شهروندان این کشور انتقاد کرد و از سوی دیگر مقامات اروپایی با رد این اتهامات، بر اصول و موازین اروپایی تاکید کردند.
گمرک محموله بزرگ قاچاق سوخت در
دولت احمدی‌نژاد را کشف کرد
خبرآنلاین نوشت: تخلفات باور نکردنی در دوران فعالیت دولت قبل همچنان تمامی ندارد؛ به طوری که این بار جزییات پرونده ای مربوط به قاچاق 2.5 میلیون لیتر سوخت در قالب ترانزیت منتشر شده است. جزییات آن نشان می‌دهد در این سال بیش از 2.5 میلیون لیتر سوخت در قالب ترانزیت قاچاق شده است. به دنبال این تخلف و بررسی و رسیدگی آن، مبلغ جریمه متهمان اصلی پرونده که اغلب تامین آن به صورت تضامنی درخواست شده، مبلغی در حدود 16.4 میلیارد تومان بوده است. این پرونده در تیرماه سال 1393 تشکیل شد و بررسی‌ها حاکی از آن است که از مقام و موقعیت کارمندان گمرک خسروی سوءاستفاده شده و اسناد ترانزیتی جعلی و غیرواقعی نیز صادر شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *