سایت خبری پیام ما آنلاین | سختي مسير خوشبختي و اراده قوي فاطمه

سختی مسیر خوشبختی و اراده قوی فاطمه





۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۵۱

سختی مسیر خوشبختی و اراده قوی فاطمه

فاطمه 11 ساله با چشمانی پر از اشک و بر خلاف میل باطنی ، از پدر و مادرش جدا شد. آرزوی او زندگی مجدد در کانون گرم خانواده بود تا با آرامش زندگی کند اما…
در خانه ای خشت و گلی زندگی می کردند. فرش و چند تخته پتوی کهنه یک اجاق طبخ غذا تمام زندگی آنان بود و حتی از نعمت برق هم بی بهره بودند.
زندگی برای دختری که می بایست زیر نور شعله ی اجاق گاز تکالیف مدرسه اش را انجام دهد سخت و غیر قابل تحمل شده بود ولی او حاضر بود با هر شرایطی کنار بیاید تا پدر و مادرش حال خوبی داشته باشند ولی از دستان کوچک و معصوم او کاری ساخته نبود.
والدین فاطمه در دام اعتیاد به مواد مخدر صنعتی گرفتار شده بودند و نیاز بود تا برای درمان به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شوند و پس از آن برای بازگشت به وضعیت عادی زندگی تحت حمایت قرار گیرند.
حدود 21 ماه پیش بود که والدین او در قالب طرحی به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و فاطمه هم تحت حمایت سازمان های حمایتی قرار گرفت.
فاطمه 11 ساله با چشمانی پر از اشک و بر خلاف میل باطنی ، از پدر و مادرش جدا شد. آرزوی او زندگی مجدد در کانون گرم خانواده بود تا با آرامش زندگی کند اما او همچنان در حسرت رسیدن به این آرزو مانده است زیرا والدین او با هر بار ترک علی رغم حمایت های صورت گرفته دوباره دچار لغزش می شوند.
شاید به نوعی می توان گفت حمایت های صورت گرفته برای والدین فاطمه به طور مداوم ادامه نداشت و از همه مهم تر آنان امید به زندگی نداشته که مجدد دچار لغزش شدند.
اکنون فاطمه در کنار دوستان هم خوابگاهی خود روزگار خوبی را سپری می کند و تاکنون به موفقیت های زیادی در زمینه تحصیل و ورزش در سطح استان دست یافته است.
او برای رسیدن به آرزو هایش تلاش می کند.
آرزوهای فاطمه
وقتی به سراغ فاطمه رفیتم او گفت که آرزو دارد تا فرصت هست پدر و مادرش از غرق شدن در منجلاب اعتیاد نجات پیدا کنند.
آرزوی او این است که همه مواظب سلامتی خود باشند و گرفتار این بلای خانمان سوز نشوند.
دوست دارد خوب درس بخواند تا از راه حلال زندگی اش را اداره کند نه به قیمت به خطر انداختن سلامتی دیگران و یا کسب درآمد بیشتر.
او در قالب شعر با خدای خود درد دل می کند و دعا می کند تا دین در جامعه زنده بماند و خیلی هم دوست دارد شهید شود.
فاطمه امنیت و آرامش در خانواده و جامعه را می خواهد و برای سلامتی تلاشگران عرصه نظم و امنیت به ویژه مدافعان حرم دعا می کند.
اسماعیل صادقی خبرنگار پایگاه خبری پلیس راور

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *