پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶

سرپرست انجمن نمایش استان کرمان:
اجرای گروههای راه یافته به جشنواره تئاتر استان از ۱۷ شهریور ماه آغاز خواهد شد
عبدالرضا قراری، سرپرست انجمن نمایش استان کرمان گفت: در جشنواره تئاتر سال جاری هشت گروه نمایش پذیرفته شده، آثار خود را از ۱۷ شهریورماه در شهرستان های مختلف استان اجرا خواهند کرد. وی که در نشست خبری پیرامون وضعیت نمایش استان سخن می گفت، ادامه داد: این روش، شیوه جدید اجرای جشنواره تئاتر است و هدف ما از اجرای آن برخورداری تمام مردم استان از تماشای تئاتر است. قراری تصریح کرد: با گسترش اجرای تئاتر در سطح استان و شهرستان های مختلف، دیدن تئاتر به عنوان یک نیاز در سبد فرهنگ خانواده ها قرار خواهد گرفت. وی ادامه داد: مزیت دیگر این نوع برگزاری جشنواره، ارتقای کیفیت اجرای گروههاست، زیرا گروهها فرصت کافی برای طراحی دکور و سایر موارد فنی را خواهند داشت و دیگر از سراسیمگی و اجراهای عجولانه خبری نیست. ضمن این که فرصت دیدن آثار برای هنرمندان نمایش استان بیشتر فراهم می شود. سرپرست انجمن نمایش استان گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سال جاری که به صورت ویژه بر پا خواهد شد انتخابات انجمن نمایش نیز برگزار می گردد.

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر کرمان خبر داد:
تخفیف ۵۰ درصدی
دوره های فیلم سازی برای اهالی رسانه
افسانه سیفی رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر کرمان گفت: این انجمن برای خبرنگارانی که مایل به گذراندن دوره های فیلم سازی و مشاغل سینمایی هستند،تخفیف ۵۰ درصدی شهریه کلاسها را در نظر گرفته است .
وی ادامه داد: انجمن سینمای جوانان برای خبرنگارانی که تمایل به گذراندن دوره های فیلم سازی و مشاغل سینمایی از جمله عکاسی و تصویربرداری را دارند، به میزان ۵۰ درصد تخفیف قائل می شود که این تخفیف شامل دوره آموزش فیلم سازی و دوره های مشاغل سینمایی می شود. سیفی افزود: خبرنگاران می توانند از ظرفیت این انجمن برای بالا بردن تخصص خود استفاده کنند.
رئیس انجمن سینمای جوانان کرمان گفت: اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر که به حضور در دوره های آموزشی علاقمند هستند؛می توانند به انجمن سینمای جوانان استان کرمان واقع در چهارراه طهماسب آباد،مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۴۶۱۵۶۵ تماس حاصل نمایند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *