پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲:۱۲

مدیر شرکت مواد معدنی «پاسارگاد نشان پارس» چهره ماندگار مدیریت شد
همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران که برای شناسایی مدیران سخت‌کوش و موفق این مرزوبوم است پنج‌شنبه گذشته در تالار مرکز همایش‌های سازمان اسناد کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد. در این همایش که جمعی از مقامات و مدیران ارشد کشوری حضور داشتند، مجتبی یزدان پناه از استان کرمان به‌عنوان جوان‌ترین چهره ماندگار مدیریت ایران سیمرغ طلایی و نشان زرین ماندگار مدیریت را از دست دکتر ملکشاهی ریاست محترم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و پروفسور جمشید عدالتیان استاد دانشگاه و پژوهشگر تجارت و مدیریت ایران دریافت کرد. با عنایت به اینکه یزدان پناه و همکارانشان در چند سال اخیر علی‌رغم تحریم‌های جهانی همواره در پی جذب سرمایه‌گذاران خارجی بوده و توانسته‌اند مدیریت کارآمدی بر شرکت تهیه و تولید و مواد معدنی «پاسارگاد نشان پارس»، داشته باشند، همواره مشاور کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ ایرانی و خارجی در امر جذب سرمایه‌گذاران می‌باشند.

برگزاری کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه‏‌ای در رفسنجان
افتتاحیه چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه‌ای در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد. این کنگره به مدت سه روز از ۱۵ تا ۱۷ شهریور به طول می‌انجامد. سید حسین میر دهقان معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه ولی‌عصر(عج) و دبیر این کنگره به «کرمان نو» اعلام کرد کنگره اجرای این برنامه با همکاری گروه علوم باغبانی دانشگاه ولی‌عصر و انجمن علمی کشت‌های بدون خاک به ریاست دکتر شریعتمداری بوده است. میر دهقان می‌گفت ۲۰۰ مقاله به این همایش رسیده است که ۱۷۷ مورد از آن‌ها پذیرش‌شده که از این تعداد ۴۸ مورد آن در قالب سخنرانی و ۱۲۹ مورد به‌صورت پوستر ارائه می‌شود. دبیر این کنگره از سخنرانی میهمان ایتالیایی این برنامه به‌عنوان بارزترین سخنرانی این کنگره یادکرد که در زمینه تشبیه گلخانه‌ها به کارخانه است. معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه ولی‌عصر(عج) می‌گوید از یک سال و نیم پیش برای برگزاری این برنامه شروع به فعالیت کرده‌اند و در این مدت کمیته‌های مختلفی تشکیل و فراخوان‌های متعددی ارسال‌شده است. محمدرضا فتوت معاون برنامه‌ریزی استاندار، عباس رمضانی پور امام‌جمعه رفسنجان و حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ازجمله سخنرانان افتتاحیه این همایش بودند.

تشدید طرح تابستانه پلیس‌راه در کرمان
رئیس پلیس‌راه شمال استان از تشدید طرح تابستانی پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی کرمان خبر داد. به گزارش ایسنا سرهنگ یوسف نجفی با اعلام این خبر گفت: «اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه استان با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از 15تیرماه 95 آغاز و تا 4 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت. » وی بابیان اینکه هدف اصلی طرح، افزایش انضباط ترافیکی و کاهش حوادث و تلفات رانندگی در جاده‌های استان می‌باشد، گفت: «برابر تجربه سال‌های قبل بیشترین آمار تلفات رانندگی در ماه‌های مرداد و شهریور به ثبت رسیده است. » رئیس پلیس‌راه شمال استان افزود: «برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی ، و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و نیز برخورد با خودروهای دارای سرنشین اضافی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس‌راه در اجرای مرحله نهایی طرح تابستانه خواهد بود.»
نجفی یادآور شد: «با همکاری و هماهنگی تمامی سازمان‌های مرتبط نظیر راهداری ، اورژانس ، هلال‌احمر ، شرکت‌های امداد خودرو جاده‌ای تلاش خواهد شد علاوه برافزایش انضباط در عبور و مرور و کاهش تصادفات، موجبات آرامش خاطر و رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *