پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۰۷

حمله تلگرامی
محمدعلی رامین به هاشمی رفسنجانی
روزنامه آرمان نوشت: کفگیر دلواپسان به ته دیگ خورده است. سال‌هاست تلاششان برای تضعیف آیت‌الله هاشمی نه‌تنها نتیجه‌ای نداشته است، بلکه برخی اقداماتشان سبب کاهش اعتماد حامیان و درنتیجه باعث انشقاق آن‌ها شده است.
دلواپسان راهکار جدیدی را انتخاب کردند که بر مبنای آن حمله به هاشمی در فضای علنی کمرنگ شود و در فضای مجازی به او و خانواده‌اش بتازند. ازجمله این افراد محمدعلی رامین است که فرزندش چندی پیش بازداشت شد و تابناک درباره دلیل بازداشت او نوشته بود که«در سال‌های گذشته تحریم‌ها به حدی جدی شده بود که مقوله واردات دارو نیز با مشکل مواجه شده بود.
یکی از شرکت‌های جمعیت هلال‌احمر که در آلمان در زمینه واردات دارو به ایران فعالیت می‌کرد، شرکت رشد بود که در دولت دهم، فردی برای ساماندهی آن شرکت عازم آلمان شد، اما نتیجه این ساماندهی، ظاهراً انتقال سهام به نام او عنوان‌شده است.» جالب اینکه محمدعلی رامین حاضر نشد درباره آنچه پسرش انجام داده بود صحبت کند و گفته بود:«من حتی راجع به شایعاتی که نسبت به خودم هم مطرح می‌شود، اهمیتی نمی‌دهم، و مشغول کارهای خودم هستم.»
اما در شرایطی که افکار عمومی در انتظار پاسخ محمدعلی رامین درباره فرزندش هستند، در کانال تلگرامی خود تصویری از آیت‌الله هاشمی در کنار مادر مرحومشان درزمانی که در قید حیات بودند را منتشر کرده و در زیر آن می‌نویسد:«رابطه افزایش سرسام‌آور ثروت هاشمی و فقر مردم ایران در چهل سال اخیر چیست؟ آیا همان رابطه حقوق‌های نجومی ۳۰۰میلیونی دولتیان و فقر ماهیانه ۳۰۰هزارتومانی کارگران امروز است؟!» بسیاری واقف هستند که یکی از راهکارهای فرار از پاسخگویی متهم کردن دیگران است، اما آقای رامین ظاهراً به این روش نخ‌نما شده توجه نداشتند که باید برای متهم کردن دیگران به‌قصد تبرئه خود از افراد و شخصیت‌های هم‌وزن استفاده کرد، نه آیت‌الله هاشمی!

هلاکت ۳ داعشی
مجهز به جلیقه انفجاری در ایران
ایسنا نوشت: سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: «در سال جاری پنج مورد عملیات برخورد با اشرار و گروهک‌های تروریستی توسط واحد نوپو یگان ویژه انجام‌شده که در یک مورد در سمیرم اصفهان یک فرد سابقه‌دار و دارای جرائم مختلف توسط واحد نوپو شناسایی و به هلاکت رسید.»
وی ادامه داد: «در موردی دیگر با یک شرور در فسا برخورد شد و آخرین مورد نیز واحد نوپو در استان کرمانشاه سه نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش را که مجهز به جلیقه انفجاری و سلاح بودند به هلاکت رساندند.»
سردار کرمی درباره عملیات‌های اخیر یگان ویژه در سال‌های اخیر گفت: «از سال 93 تاکنون یگان ویژه 28 عملیات رهایی گروگان و برخورد با گروهک‌های تروریستی را در کشور انجام داده که البته به‌جز آخرین مورد که در کرمانشاه رخ داد، عاملان سیاسی نبوده و دلایل دیگری در کار بوده است».
وی درباره برخورد با داعش در کشور نیز گفت: «به‌جز مورد کرمانشاه، یگان ویژه برخورد دیگری با داعش نداشته است.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *