سایت خبری پیام ما آنلاین | در اصفهان اتفاق افتاد دستبرد به منزل مسکونی ابراهیم زاده، سرمربی مس کرمان

در اصفهان اتفاق افتاد دستبرد به منزل مسکونی ابراهیم زاده، سرمربی مس کرمان





۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۰۰

در اصفهان اتفاق افتاد
دستبرد به منزل مسکونی ابراهیم زاده، سرمربی مس کرمان

وقتی همسر منصور ابراهیم زاده، سرمربی مس کرمان میهمان شهر کرمان بود، او و همسرش هیچ گاه تصور نمی کردند منزلشان در اصفهان مورد سرقت قرار گیرد.
هفته گذشته همسر سرمربی ابراهیم زاده به کرمان سفر می کند تا هم چند روزی را میهمان همسرش باشد و هم دیداری از شهرمان داشته باشد. یک روز قبل از بازی مس کرمان و استقلال اهواز در چارچوب لیگ دسته اول ایران و حوالی ساعت 1 بعدازظهر پنج شنبه، به ابراهیم زاده خبر می دهند که سارق به منزل مسکونی اش در اصفهان دستبرد زده و دار و ندارش را دزدیده است.
سرمربی مس پس از اطلاع از این سرقت و با توجه به بازی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر و برای هدایت تیمش در کرمان می ماند اما همسرش به اصفهان بر می گردد.
در تماسی که با ابراهیم زاده داشتیم، از وی درباره جزئیات این حادثه جویا شدیم و وی در این باره گفت: بعد از بازی با استقلال اهواز راهی اصفهان شدم تا پیگیر این دستبرد از طریق مراجع قانونی شوم.
وی ادامه داد: در جریان این حادثه، سارقین به آپارتمان مسکونی من در ساعات میانی روز و در حالی که مطمئن بودند کسی در منزل حضور ندارد، دستبرد زده و با استفاده از دیلم، درب گاوصندوق را شکسته و محتویات آن را که شامل مقداری طلا، نقره و دلار و همچنین پاسپورت و سند خانه و مدارک دیگری بوده، را خالی می کنند.
ابراهیم زاده ادامه داد: سارقین که به احتمال زیاد آشنا بوده و در جریان خالی بودن خانه بودند، به ادوکلن و سشوار و خیلی چیزهای معمولی هم رحم نکرده و آنها را نیز با خود برده اند.
سرمربی مس افزود: با شکایت بنده و پیگیری های خوب و صمیمانه پلیس و با استفاده از دوربین های مداربسته ای که در محل نصب شده اند، پیشرفت خوبی تا این لحظه حاصل شده و امیدوارم هرچه زودتر این پرونده با دستگیری سارقین مختومه اعلام شود.
منصور ابراهیم زاده گفت: انشاالله امروز به کرمان بر می گردم تا با توجه به تعهدی که به مردم کرمان و باشگاه مس دارم، بر سر تمرینات این تیم حاضر شوم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *