سایت خبری پیام ما آنلاین | ابراهیم‌زاده سرمربی مس کرمان: بالای جدول برای ما دست یافتنی است

ابراهیم‌زاده سرمربی مس کرمان: بالای جدول برای ما دست یافتنی است





۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۴:۲۹

ابراهیم‌زاده سرمربی مس کرمان:
بالای جدول برای ما دست یافتنی است
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان راجع به دیدار روز جمعه تیمش برابر استقلال اهواز در هفته پنجم لیگ دسته اول که به تساوی 2 – 2 به پایان رسید، عنوان کرد: شروع خوبی داشتیم و به دو گل نیز رسیدیم. در ادامه بازی با آنالیزی که از تیم حریف انجام داده بودیم، می‌دانستیم که این تیم تنها کاری که انجام می‌دهد ارسال توپ به پشت دفاع‌ تیم ماست.
ابراهیم زاده افزود: من از تیم و بازیکنانم به شدت گلایه دارم چرا که از نقاطی گل دریافت کردیم که یک هفته به صورت مداوم در رابطه با آنها توضیح داده بودم و اگر پلان تمرین های تیم را بیاورم مشخص می شود که ما نقاط حمله تیم حریف را شناسایی کرده بودیم اما باعث ناراحتی بسیار است که دقیقا از همان نقاط گل دریافت کردیم.
وی ادامه داد باید آنالیز کاملی از این بازی را در کنار هم ببینیم تا متوجه شویم که چرا باید تا به این حد راحت پیروزی را از دست بدهیم، به هر شکل فرمان خیلی از اتفاقات در داخل زمین به دست بازیکنان است و ما امروز دیدیم که این فرمان به سمت درستی نچرخید و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی مس در رابطه با شرایط صعود تیمش به لیگ برتر نیز اذعان کرد شما باید در این زمینه استراتژی باشگاه را از مدیران ارشد سوال کنید که آیا در این فصل قصد و هدف نهایی برای صعود داشته اند و یا برنامه دیگری را مد نظر دارند، به هر حال بر اساس اهداف است که راه ها مشخص می شود و باید دید راه و استراتژی ترسیم شده در این فصل برای تیم مس دقیقا چه بوده است و بهتر است در این زمینه مدیریت باشگاه صحبت کند.
سرمربی نارنجی پوشان کرمانی در مورد شعار تماشاگران در پایان بازی هم اظهار داشت تماشاگران از تیم خود برد می خواهند و به هر حال زمانی که ما بازی برده را با تساوی عوض می کنیم باعث عصبانیت آنها می شویم و شعار می دهند ولی این وضعیت در بازی های آینده تغییر خواهد کرد، بالای جدول برای ما دست نیافتنی نشده است، من قبول دارم که نتایج به دست آمده جای بحث دارد ولی به گونه ای نیست که ما نتوانیم امتیازات از دست رفته را در هفته های آتی جبران کنیم.
ابراهیم زاده درباره از دست دادن برتری تیم خود در این بازی نیز خاطر نشان کرد من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که مغرور نشوند و در اواخر بازی نیز بیشتر به کنترل توپ بپردازند ولی عملا این اتفاق رخ نداد. این وضعیت و روند تساوی ها با نتایج بهتر قابل تغییر است و این تلاش در تیم ما وجود خواهد داشت که امتیازات را در بازی های بعد به حساب خود واریز کنیم.
باید از دروازه‌بان قطر تشکر کنیم
منصور ابراهیم‌زاده ضمن بیان این مطلب درباره بازی تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: من در ابتدا باید یک تبریک بگویم به‌خاطر نتیجه‌ای که در آخرین لحظات رقم خورد و یک دست مریزاد به دروازه‌بان قطر که آن اشتباه را مرتکب شد و سه امتیاز را به ما هدیه کرد. از لحاظ فنی انتظار بیشتری از تیم ملی داشتیم. تیم ما نتوانست فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد و تنها نقطه مثبت این دیدار حضور تماشاگران در ورزشگاه بود که خیلی خوب و منظم تیم ملی را حمایت کردند.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار آینده تیم ملی مقابل چین و پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: شرایط بازی با چین و همچنین فوتبالی که این تیم بازی می‌کند نسبت به بازی با قطر متفاوت است. با توجه به اینکه چین برای پیروزی به میدان می‌آید ایران می‌تواند راحت‌تر بازی کند و با تکیه بر تفکر خود یعنی دفاع و ضدحمله شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *