پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۱۹

علم‌الهدی:
شنیدم که آیت‌الله هاشمی پاکت نامه‌ام را به گوشه‌ای پرتاب کرده است
خبرآنلاین نوشت: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: مسئله توسعه تعامل با غرب به عنوان یک خنجر زهرآگین بود که بر قلب انقلاب زده شد. توسعه تعامل حیثیت اقتدار آفرین انقلاب را گرفت، با بررسی نشریه موسسه استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام از 15 سال گذشته تا قبل از دولت یازدهم متوجه می‌شویم مسئله توسعه تعامل در تمام نشریات با پیشنهاد بر بعضی حرکات سیاسی و اقتصادی نشان داده شده است. سال 85 برخی از این نشریات را جمع کردم و در پاکتی آن را از طریق مرحوم طبسی به آیت‌الله هاشمی رساندم که وی بداند انقلابی که روزی خودش سنگ زیرین آن بود با چه مسائلی روبه‌رو شده است، پس از مدتی از مرحوم طبسی پرسیدم که پاکت را داده است یا خیر و او گفت هاشمی پاکت را به طرفی پرتاب کرده و گفته است حرف‌های علم‌الهدی مشخص است. او می‌تواند با رئیس نشریه ای که حجت‌الاسلام روحانی است صحبت کند.

واکنش معاون حقوقی رییس جمهور به لغو کنسرت ها
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص اظهارات امام جمعه مشهد گفت:این حرف خطرناکی است، چون انحصار روی کنسرت‌ها پیدا نخواهد کرد و فردا هر کسی راجع به هر موضوعی دخالت سلیقه‌ای می‌کند. حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در برنامه متن حاشیه که از شبکه سوم سیما پخش شد درباره علت تغییر پست خود از معاونت پارلمانی به معاونت حقوقی اظهار داشت: معاونت حقوقی رئیس جمهور از ابتدای انقلاب یک معاونت بوده و پس از تفکیک دو معاونت برخی لیست کاری در معاونت حقوقی و ارتباطات با معاونت پارلمانی است.
حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه روابط دولت و مجلس در مجلس گذشته با توجه به ساختار سیاسی پارلمان قبلی با مشکلاتی مواجه بود افزود: با تعاملی که بین دولت و مجلس وجود داشت و همچنین با برنامه ریزی ای که داشتیم تعامل خوبی با مجلس نهم صورت گرفت. معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما توانستیم با برنامه ریزی ای که داشتیم جلوی تنشها را بگیریم و کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشتیم.
در مجلس جدید هم با توجه به ساختار مجلس اینگونه ارزیابی شد که ما می توانیم پیگیری های بیشتری درباره مسائلی که کمتر به آن توجه شده داشته باشیم، بنده داوطلبانه با تعامل با رئیس جمهور به سمت معاونت حقوقی ریاست جمهوری منصوب شدم.

اقتصاد آینده ایران از نگاه «خط حزب‌الله»
چهل و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری ـ تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی با عنوان «اقتصاد را باید مردمی کرد» منتشر شد. به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، چهل و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری ــ تبیینی خط حزب‌الله در گزارشی با عنوان «اقتصاد را باید مردمی کرد» با چرایی اینکه رهبر معظم انقلاب بر توجه دولتمردان بر بنگاه‌های کوچک تأکید دارند منتشر شد. نسخه PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر به‌روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *