پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱

عامل شرارت در مخفیگاهش زمین گیر شد
فرمانده انتظامی «کهنوج» از دستگیری شرور مسلح فراری در عملیات اطلاعاتی روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «شاهپور بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در پی تیر اندازی هایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی ها را مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ،در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند. وی بیان داشت: این متهم دارای سوابق کیفری و شرارت و ایجاد ناامنی و رعب وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان در شهرستان کهنوج می باشد. وی اظهار داشت:متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی وشرارت های خود،از جمله سرقت مسلحانه ،حمل سلاح غیر مجاز،زور گیری، تیراندازی منجر به جرح احدی از شهروندان و…اعتراف و اقرار کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با اشاره به اینکه این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضا شد ،گفت:اشراف اطلاعاتی، از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است وپلیس اجازه نخواهد داد مخلان نظم ، آسایش و آرامش مردم را بهم بزنند.

سارقان اخاذ در شهر کرمان دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از دستگیری دو سارق اخاذ و کشف 4 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 16خبر داد.
سرهنگ علی کشاورزی گفت: در پی اعلام چندین فقره اخاذی با سلاح سرد در سطح شهر کرمان،دستگیری سارق یا سارقان اخاذ در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. وی بیان داشت:ماموران کلانتری 16 این فرماندهی طی یک سری کار اطلاعاتی موفق شدند یک سارق اخاذ را شناسائی و وی را دستگیر کنند. سرهنگ «کشاورزی» گفت: سارق در بازجوئی های تخصصی ماموران انتظامی به 4 فقره اخاذی در شهر کرمان با یک دستگاه موتورسیکلت و با استفاده از سلاح سرد با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد. وی اظهار داشت:در جریان بررسی این سرقت ها و در پی اعترافات سارق ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی، همدست وی را نیز شناسائی و دستگیر کردند. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. سرهنگ کشاورزی با اشاره به اینکه سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت که بنام خودشان نبوده اقدام به اخاذی می کردند، که این امر در پی کشف جرائم به تاخیر می انجامد از فروشندگان و افرادی که اقدام به فروش وسیله نقلیه خود می کنند: خواست به محض فروش وسایل نقلیه خود نسبت به انتقال سند و اخذ پلاک جدید و یا رفع هر گونه عیب و نقص موجود اقدام کنند.

مرگ کودک سه ساله در استخر آب کشاورزی
فرمانده انتظامی «رودبارجنوب» از خفگی کودکی سه ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد.
سرهنگ نادعلی قزلباش گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد غرق شدگی کودکی سه ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی،بلافاصله اکیپ گشت کلانتری مرکز شهرستان، به محل اعزام شد. سرهنگ «نادعلی قزلباش» افزود: پس از حضور مأموران مشاهده شده کودک در اثر غفلت والدین، وارد استخرآب شده که متأسفانه قبل از رسیدن مأموران و نیروهای امدادی دچار خفگی و در نهایت فوت کرده است. فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان خاطر نشان کرد: والدین محترم در مناطق روستایی و باغات کشاورزی ، همواره مراقب فرزندان دلبندخود باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *