پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بوگاتی و احتمال عرضه‌ مدل‌ های جدید

بوگاتی و احتمال عرضه‌ مدل‌ های جدید





۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۳۱

بوگاتی و احتمال عرضه‌ مدل‌ های جدید

بوگاتی در حال بررسی چهار گزینه‌ی موجود برای تولید مدلی جدید است که برای افزایش تنوع محصولات و بهبود سودآوری این برند به تولید خواهد رسید.
ولفگانگ درهایمر مدیر اجرایی بوگاتی اعلام کرده که این شرکت در حال بررسی و در نظر گرفتن تولید مدل‌های جدید است و برای این منظور، سازنده‌ی ابر خودروهای ویرون و شیرون در حال بررسی چهار گزینه‌ی مختلف است.
بر اساس اطلاعاتی که توسط درهایمر در آخرین مصاحبه‌اش منتشر شده است، وی چندان مایل نبود تا اطلاعاتی از این چهار گزینه‌ی احتمالی بوگاتی را در اختیار رسانه‌های قرار دهد؛ با این حال وی به این موضوع اشاره کرد که یکی از این گزینه‌های موجود می‌تواند خودروی سدانی بر پایه‌ی مدل کانسپت Galibier 16C باشد که در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد. گزینه‌های دیگر شامل یک شاسی‌بلند، یک خودروی سوپر اسپرت ارزان قیمت‌تر و البته خودرویی الکتریکی هستند. درهایمر گفته است که گزینه‌ی محبوبش از بین گزینه‌های موجود، مدل سدان Galibier است که پروژه‌ی آن توسط مدیر اجرایی قبلی، ولفگانگ شرایبر متوقف شده بود. اما از زمانی که درهایمر سکان هدایت بوگاتی را بر عهده گرفته است به دنبال این بوده تا مدلی جدید را نیز به محصولات این شرکت اضافه کند تا پس از آغاز عرضه‌ی شیرون در کنار این ابرخودرو به فروش برسد.
درهایمر توضیح داده است که تولید این مدل جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی این شرکت بسیار مهم است. بوگاتی پیش‌تر به خاطر ضرری که بابت فروش هر دستگاه ویرون می‌کرد زبانزد خاص و عام شده بود؛ گرچه این ضرر دهی چندان مهم نبود چون این خودرو برای نمایش توانایی‌های بالای مهندسی گروه فولکس واگن به تولید می‌رسید و ضرر فروش آن از طریق فروش سایر محصولات این گروه جبران می‌شد. اما با مشکلاتی که پس از ماجرای رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی برای فولکس واگن پیش آمد، به نظر می‌رسد که آن دوران دیگر به پایان رسیده و میزان سود هر برند برای این شرکت بزرگ‌ خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *