سایت خبری پیام ما آنلاین | در حوالی شهرستان راور اتفاق افتاد کمربند ایمنی قاتل جان کودک 2 ساله

در حوالی شهرستان راور اتفاق افتاد کمربند ایمنی قاتل جان کودک 2 ساله





۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲:۳۰

در حوالی شهرستان راور اتفاق افتاد
کمربند ایمنی قاتل جان کودک 2 ساله

این خانواده 5 نفره بمی هیچ گاه فکر نمی کردند که در بازگشت از سفر زیارتی مشهد، 4 نفر شده باشند.
حوالی ساعت 5 صبح دیروز یکی از سرنشینان اتوبوس رفسنجانی که با 11 مسافراز مشهد به مقصد کرمان در حال حرکت بود با اورژانس 115 شهرستان راور تماس می گیرد و از وخامت حال یک کودک در این اتوبوس خبر می دهد. با توجه به اینکه این اتوبوس در ۱۵ کیلومتری راور و در مسجد کنار جاده ای روستای اسماعیل آباد و جهت فریضه نماز صبح توقف کرده بود تا رسیدن اورژانس به محل اپراتور ۱۱۵، تماس خود را با مسافران اتوبوس قطع نمی کند و سعی می کند به صورت تلفنی و انجام اقداماتی از سوی مسافران اتوبوس، کودک را به زندگی برگرداند.
ولی پس از حضور اورژانس شهری راور در محل حادثه مشخص می شود که متاسفانه این کودک پسر، جان خود را از دست داده است و انجام عملیات CPR برای بازگرداندن کودک بی نتیجه می ماند.
حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار پیام ما ضمن تایید این خبر افزود: پس از اعلام این خبر توسط اورژانس راور، همکاران انتظامی و قضائی با حضور در محل و بررسی وضعیت و کسب اطلاعات، مشخص می شود که ظاهرا علت مرگ، بی احتیاطی پدر ومادر و در پی آن خفگی ناشی از بستن کمربند بوده است.
بلوچ زاده ادامه داد: دلیل و زمان دقیق مرگ را پرشک قانونی کرمان بعد از معاینه اعلام خواهد کرد اما آنچه از شواهد مشخص است، خانواده این کودک پس از اینکه اتوبوس در حوالی دیهوک برای استراحت و استفاده از سرویس بهداشتی توقف می کند، برای حفظ جان کودک خود و جلوگیری از سقوط او هنگام خواب(نه ایمنی)، با کمربند ایمنی او را می بندند و کودک در این فاصله تا روستای اسماعیل آباد راور که برای انجام فریضه نماز توقف می کند، به دلیل فشار کمربند که آثار آن بر روی گردن کودک مشخص است، خفه و در نهایت فوت می کند و با توجه به اینکه در این اتوبوس فقط 11 مسافر حضور داشتند و تقریبا خالی بوده، کسی متوجه مرگ او نمی شود.
لازم به ذکر است جسد این کودک برای انتقال به پزشکی قانونی و انجام معاینات پزشکی و اعلام نتیجه نهایی مرگ، ظهر دیروز به کرمان انتقال داده شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *