پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۵

گلکسی ایکس سامسونگ مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر Bio Blue 4K خواهد شد
گلکسی ایکس گوشی جدید سامسونگ است که شایعات بسیاری در مورد آن و صفحه نمایش انعطاف پذیر آن به گوشی می‌رسد حال به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از پنل با رزولوشن 4K با نام Bio Blue استفاده خواهد کرد.
صفحات نمایش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای صفحات نمایش با رزولوشن QHD هستند. حتی با پیشرفت پنل‌های امولد استفاده از این پنل‌ها رواج بسیاری پیدا کرده است و حتی اپل نیز در آیفون سال 2017 از این پنل‌ها بهره‌ خواهد برد.
اما سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان زمینه‌ی ساخت پنل‌های صفحات نمایش همواره در تلاش برای بهبود است. Galaxy X یکی از گوشی‌هایی است که انتظار آن را در سال ۲۰۱۷ خواهیم کشید. این گوشی براساس شایعات جدید مجهز به پنل خم شونده با رزولوشن عجیب 4K خواهد شد که آن را برای استفاده در زمینه‌ی واقعیت مجازی مناسب‌تر خواهد کرد. حتی شایعات خبر از استفاده‌ی سامسونگ ار پنل 4K در گلکسی اس 8 نیز می‌دهند.
پنل‌های انعطاف پذیر در سال ۲۰۱۳ توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شدند و سپس صفحات نمایش با لبه‌های خمیده راه خود را به نسخه‌های اج گوشی‌های هوشمند این کمپانی باز کردند و حالا به نظر می‌رسد آینده‌ی این فناوری پنل‌های انعطاف‌پذیر است.
تصور گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر بسیار جذاب است و آینده نیز برای این پنل‌ها بسیار روشن است و باعث می‌شود همگی انتظار سالی خوب را در ۲۰۱۷ داشته باشیم.

اپلیکیشن Allo قبل از عرضه نهایی نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده است
ماه می گذشته گوگل در کنفرانس I/O 2016 خود از دو اپلیکیشن جدید پرده برداشت. اپلیکیشن تماس ویدویی Duoکه به تازگی از مرز ۵ میلیون دانلود عبور کرده و اپلیکیشن پیام‌رسان Allo که قبل از عرضه‌ی نهایی نمره ۴.۸ از ۵ را از کاربران فروشگاه پلی‌استور دریافت کرده است. اپلیکیشن Allo هنوز به طور رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته است و تنها می‌توان از طریق پلی‌استور برای دانلود آن پیش ثبت‌نام کرد. همچنین برای کاربرانی که مشتاق به استفاده‌ی زودتر از موعد این نرم‌افزار پیام‌رسان هستند باید با استفاده از دعوت‌نامه اقدام کنند. اگرچه خیل عظیم کاربران هنوز فرصت آزمایش این نرم‌افزار را نداشته‌اند اما در فروشگاه پلی‌استور نقد‌های بسیار مثبتی دریافت کرده که نتیجه‌ی آن نمره‌ی ۴.۸ از ۵ است.
اگر نقدهای نوشته برای اپلیکیشن را مرور کنید متوجه نظرات مثبت کاربران خواهید شد. یکی از رابط کاربری و دیگری از پایداری بالای آن تعریف کرده است. خیلی از کاربران از تجربه‌ی کار با دستیار گوگل، یکپارچگی آن با نرم‌افزار و آسانی چت کردن با دوستان در کنار این دستیار ذوق‌‌زده شده‌اند.
اپلیکیشن Duo هم با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است؛ این نرم‌افزار هدف خود را بر تماس‌های تصویری بین کاربران گذاشته است. به نظر می‌رسد گوگل برخلاف دیگر شرکت‌ها به جای ارائه‌ی یک نرم‌افزار برای تماس‌های صوتی، تصویری و پیام‌رسانی استراتژی خود را تغییر داده و دو اپلیکیشن برای دو کاربری مختلف ارائه کرده است.
باید دید رقابت گوگل با نرم‌افزارهایی چون تلگرام، واتس‌اپ یا فیس‌بوک مسنجر به کجا ختم می‌شود و کاربران ایندفعه به کدام اپلیکیشن مهاجرت می‌کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

سیل، بلای جان تاریخ

با نگاهی به تجربه‌های تخریب ناشی از سیلاب در کشورهای مختلف

سیل، بلای جان تاریخ

میانکاله روی خط بحران

محیطبانان پناهگاه حیات‌وحش میانکاله جلوی ورود مصالح غیرمجاز به منطقه را گرفتند

میانکاله روی خط بحران

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

در سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی مطرح شد

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

حق ساخت‌وساز، بدون تعیین حریم وجود ندارد

مدیر سابق تماشاخانه «سنگلج»:

حق ساخت‌وساز، بدون تعیین حریم وجود ندارد

ساختمان‌های قدیمی بندرانزلی بلاتکلیف رها شده‌اند

رئیس اداره میراث فرهنگی بندرانزلی:

ساختمان‌های قدیمی بندرانزلی بلاتکلیف رها شده‌اند

مزایدهٔ ۱۲۶ بنای تاریخی

صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی اعلام کرد

مزایدهٔ ۱۲۶ بنای تاریخی

مزایده کاروانسراهای ثبت جهانی مشکل قانونی ندارد

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا:

مزایده کاروانسراهای ثبت جهانی مشکل قانونی ندارد

وضعیت بحرانی «خانه‌ گازر»

یک بنای تاریخی در شوشتر در آستانهٔ تخریب کامل قرار دارد

وضعیت بحرانی «خانه‌ گازر»

 ۸ بنای تاریخی اردستان در وضعیت اضطرار مرمت

رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان خبر داد

 ۸ بنای تاریخی اردستان در وضعیت اضطرار مرمت

نم‌نم‌دوزی با مهره‌های رنگارنگ

زندگی پرشتاب و با عجله در عصر ارتباطات جایی برای هنری که با صبر و سوزن گره خورده، باقی نگذاشت

نم‌نم‌دوزی با مهره‌های رنگارنگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *