پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | طنز

طنز





۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۰۲

رابطه لغو کنسرت‌ها و غیب شدن نفتکش‌ها
روزنامه ایران روز گذشته در ستون طنز خود در مطلبی با عنوان « رابطه لغو کنسرت‌ها و غیب شدن نفتکش‌ها» به قلم کمیل روحانی نوشت: « اخیراً خبرگزاری ایلنا گزارش داده که به اسناد و اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد از سرنوشت سه فروند کشتی نفتکش ایران در دوران ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد اطلاعی در دست نیست. خبر، خبر تکان‌دهنده ایست. آن هم نه تکان‌های کم ریشتر بلکه از نوع تکان‌های شدید و مجلسی (پر ریشتر). همین خبرها را می‌خوانند که کنسرت لازم می‌شوند و درونشان تحولاتی شیمیایی روی می‌دهد و می‌روند کنسرت برگزارکرده یا در آن شرکت می‌کنند و درون کنسرت انرژی پتانسیل تبدیل به انرژی جنبشی می‌شود و این تکان موجب ناراحتی عده‌ای می‌شود و کنسرتشان لغو می‌شود. در واقع همین فرآیند تبدیل شدن تحول شیمیایی درونی به کنش فیزیکی برونی است که عده‌ای را نگران می‌کند و باعث می‌شود صبح پا شوند و بروند قانون وضع کنند. برخورد ریشه‌ای‌تر و اصولی‌تر این است که دلواپسان عزیز کلاً نگذارند خبر غیب شدن نفتکش‌ها و دکل‌ها منتشر شود تا کار به لغو کنسرت کشیده نشود.
نفتکش‌های مرحوم شده
اما به راستی این گم شده‌ها به کجا شتافته‌اند؟ اوایل دولت فعلی صحبت گم شدن دکل‌های نفتی در دولت احمدی‌نژاد بود و پس از پیدا شدن دکل در جیب یکی از عزیزان (اشتباهی) و حل شدن مسأله، حال نوبت به نفتکش‌ها رسیده . به نظر می‌رسد اینجور که پیش می‌رویم کار به گم شدن چاه نفت با نفتش و قسمت‌هایی از خود وزارت نفت و افراد هم می‌رسد. البته حدس ما بر این است که نفتکش‌های مذکور در حمام خانه یکی از عزیزان جا مانده باشد. شاید برخی از عزیزان عادت داشته‌اند در وان حمامشان آب پر کرده و نفتکش بازی کنند که البته این از صفای وجود عزیزان است که کودک درون خود را خوب و فعال نگه داشته‌اند.
کامبیس بسم‌الله
اخباری منتشر شده که به نظر می‌رسه عزیزانمان با فردی به نام دیمیتری کامبیس که یونانی هم هست معامله نفتکش کرده‌اند که تهش منجر به گم شدن نفتکش‌ها شده! بعد اخیراً معاون وزیر کار گفته «کامبیس خان اتفاقی اومده ایران و گرفتنش!» بعد خبرنگار سؤال می‌کنه چرا تا حالا اتفاقی نیومده ایران تا بگیرنش؟ معاون وزیر کار میگه به خاطر اینکه خدایی نکرده به روابط دو کشور آسیبی نخوره! البته کار خوبی کردنا ؛ حیف بود کشور از اقیانوس بی‌کران رونق اقتصادی یونان به خاطر کامبیس بی‌بهره بمونه . خلاصه ما که آخرش نفهمیدیم چی به کی بود و پرتقال فروش کجا رفت…؟! کامبیس هم در اعترافات خود از فردی به نام جمشید بسم‌الله به عنوان پدر خود نام برده!
ضمناً اخیراً جهانگیری جان هم از گم شدن 30 میلیون دلار در دوران احمدی‌نژاد خبر داده که به گفته کارشناسان با توجه به بچه بازی بودن رقم (نسبت به رقم‌های قبل) احتمالاً تنها یکی دوتا آلبوم موسیقی لغو مجوز خواهند شد.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *