پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمان

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمان





۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۵۹

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای دولت
در کرمان

نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر وامید به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در کرمان آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که در پارک مادر دایر شده است، تصویری نماد گونه از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان کرمان به نمایش گذاشته‌شده است. این نمایشگاه پوششی نمایشگاه گونه از عملکردهای سازمان‌های تحت نظارت دولت را نشان می‌دهد. دولت تدبیر و امید در استان کرمان به دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی دست‌یافته است. از بین پروژه‌های عمرانی می‌توان به احداث بزرگ‌ترین تونل انتقال آب خاورمیانه، سومین تونل بزرگ دنیا، در سطح استان اشاره کرد که هم‌اکنون حفاری آن آغازشده است.
اجرای 11 تقاطع غیر هم‌سطح در سطح استان کرمان توسط قرارگاه سازندگی «خاتم الانبیا» از دیگر طرح‌هایی است که در جهت تبدیل شهر کرمان به کلان‌شهر در دست اقدام است. در بخش‌های فرهنگی و تاریخی استان کرمان می‌توان به ثبت جهانی در فهرست یونسکو، «روستای میمند»،«کویر لوت» و قنات‌های «قاسم‌آباد» و«اکبرآباد» اشاره کرد و بدین ترتیب کرمان دارای بیشترین ثبت جهانی در کشور شده است. احداث بیمارستان 200 تختخوابی «پیامبر اعظم» و آغاز به کار احداث ساختمان جدید بیمارستان «شهید باهنر» با ظرفیت 300 تختخوابی از اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان استان است.
در این نمایشگاه طرح‌های در حال اجرا و همچنین خدمات و محصولات ارائه‌شده، همه سازمان‌های تحت نظارت دولت به عموم مردم معرفی می‌شود. نمایشگاه دستاوردهای دولت به‌نوعی تعبیر این جمله رئیس‌جمهور است که «این دولت اهل شعار نیست ، اهل عمل است.»
این نمایشگاه از تاریخ 2 شهریور لغایت 8 شهریورماه از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *