سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد تصویب پروژه در راستای عدالت اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد تصویب پروژه در راستای عدالت اجتماعی





۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
خبر داد
تصویب پروژه در راستای عدالت اجتماعی
نشست خبری مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ پنج‌شنبه 4 شهریورماه در سالن ایثارگران اداره کار استان کرمان برگزار شد. این جلسه با تعدادی از مدیران سازمان‌های مختلف در سطح استان برگزار شد و مدیران هرکدام از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان عملکردهای خود در سال گذشته پرداختند. «اسماعیلی» مدیرکل اداره کار و رفاه در این جلسه بیان کرد که بیشترین بهره‌وری را در سطح استان در اداره کار و تعاون شاهد بوده‌ایم و در راستای عدالت اجتماعی چندین پروژه و طرح در ستاد استانی این اداره تصویب‌شده است. تعدادی از طرح‌های معرفی‌شده توسط اسماعیلی ساماندهی کارگاه‌های تولیدی کوچک، افزایش مشارکت‌های مردمی برای توسعه عدالت اجتماعی، تهیه و تدوین طرح نشاط اجتماعی، طرح ساماندهی اتباع خارجه غیرمجاز و استقرار مداخلات پیشگیرانه از مصرف مواد مخدر در جامعه کار بودند.
«حسینی» مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان کرمان یکی دیگر از مدیرانی بود که در این جلسه به عملکرد سازمان مربوطه خویش پرداخت.«حسینی» بیان کرد که در سطح استان یک میلیون و400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و تلاش سازمان ارائه خدمات به‌منظور ایجاد آرامش برای بیمه‌شدگان است و در ادامه یادآور شد که محصول تأمین اجتماعی، منفعت اجتماعی و محصول منفعت اجتماعی، امنیت اجتماعی خواهد بود.
در این جلسه «دکتر فخر» مدیرکل درمان تأمین اجتماعی بیان داشت که ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در سطح جامعه توسط اداره درمان تأمین اجتماعی به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم است که در بحث ارائه خدمات مستقیم در شهر کرمان، بیمارستان پیامبر اعظم فعال بوده و بر اساس ارزیابی‌های کشوری در ارائه خدمات از کیفیت بالایی برخوردار است. «سلیمانی» به نمایندگی از مدیرکل صندوق بازنشستگان استان کرمان در این جلسه تعداد بازنشستگان دولتی را 46 هزار نفر اعلام کرد که از این صندوق خدمات دریافت می‌کنند و یکی از نقاط قوت عملکرد این صندوق را افزایش حقوق بازنشستگان دانست که از افزایش نرخ تورم در سطح کشور بیشتر بوده است.
«جعفری» مدیرکل اداره بیمه سلامت بیان داشت که در سطح استان یک میلیون و 850 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرارگرفته‌اند و ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل این طرح هیچ شهروندی باقی نماند که از پوشش‌های بیمه‌ای استفاده نکند.
«نخعی» معاون اداره بهزیستی استان کرمان ضمن ارائه عملکرد بهزیستی استان به پرداخت صددرصدی هزینه‌های تحصیل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد که بهزیستی به‌منظور کاهش آسیب تمام تلاش خود را می‌کند که ارائه خدمات را در منازل به گروه هدف داشته باشد.در این جلسه که در هفته دولت برگزار شد «غضنفر آبادی» معاون اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای، «حکمتی» از جانب بانک توسعه تعاون، «میر جعفری» مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان عشایری و روستایان و «فرهاد حکیم نیا» سرپرست صندوق کارآفرینی امید هم به ارائه عملکرد سازمان‌های مربوطه خود

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *