سایت خبری پیام ما آنلاین | پایان هفته چهارم لیگ دسته اول ادامه تساوی و شکست برای مسی ها

پایان هفته چهارم لیگ دسته اول ادامه تساوی و شکست برای مسی ها





۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۵۲

پایان هفته چهارم لیگ دسته اول
ادامه تساوی و شکست برای مسی ها

هفته چهارم از دور رفت لیگ دسته اول ایران جام آزادگان، عصر دیروز و در شهرهای مختلف ایران با انجام 9 بازی به پایان رسید.
در این هفته تیم مس کرمان در قائم شهر میهمان نساجی این شهر بود. مس در این بازی که دو بازیکن اصلی خود یعنی فرزاد حسین خانی و آرمان شهداد نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر(مهدی تیکدری)، محسن دلیر(مهدی دغاغله)، فرشید علیزاده، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی وارد زمین شد و در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر کمی خوش شانس بود در دقیقه 15 بازی توسط احمدزنده روح به گل می رسید. در هر حال دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. از نکات مهم در این نیمه اخراج یکی از مربیان نساجی بود.
همین نتیجه در نیمه دوم هم ادامه داشت و پرویز مظلومی و محمود فکری زورشان به هم نرسید و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. بازیکنان مس اگر در این نیمه کمی هوشیارتر بودند می توانستند در دقایق پایانی به گل برسند و اولین سه امتیاز بازی های خود را کسب کنند. این تیم هفته آینده میزبان استقلال اهواز خواهد بود.
در دیگر بازی این هفته گل گهر سیرجان و در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای تیم جنوبی نفت مسجد سلیمان بود که این بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. آبی های سیرجانی که فصل را با دو برد خوب شروع کرده بودند، این هفته نیز مانند بازی گذشته کارشان را بدون برد و البته باخت به پایان رساندند تا با 8 امتیاز هم چنان در رده های بالای جدول قرار داشته باشند. گل گهر هفته آینده میهمان نساجی خواهد بود تا مازندرانی ها برای دو هفته متوالی میزبان دو تیم از استان کرمان را به عهده داشته باشد.
مس رفسنجان دیگر تیم استان کرمان که بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار داشت در این هفته هم و در ادامه روند شکست های مداوم خود با تک گل دقیقه 90 روح االه عرب مغلوب میهمان خود یعنی آلومینیوم اراک شد تا همچنان در انتهای جدول جا خوش کند. این روند نتیجه گیری تیم رفسنجانی نمی تواند پایان خوشی برای آنها داشته باشد و اگر وضع به همین منوال باشد شاید در پایان فصل یکی از تیم های فانوس به دست باشند. مس رفسنجان در بازی بعدی خود، میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *