پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۲

اعلام فراخوان شرکت در دومین تور فیلمسازی با موبایل
فراخوان شرکت در دومین تور فیلمسازی از ایده تا ساخت با تلفن همراه با تمرکز بر موضوع «تابستانِ تهران» توسط موسسه تصویر شهر اعلام و مهلت ثبت نام آن تا ۶ شهریورماه تعیین شد.
استاد دوره: محسن خانجهانی؛ برگزار کننده: موسسه «تصویر شهر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تمرکز این دوره بر موضوع «تابستان تهران» است. برگزیدگان این تور علاوه بر دریافت جوایز خود، برای ساخت یک فیلم کوتاه از شهر تهران مورد حمایت موسسه «تصویر شهر» قرار می‌گیرند. این تور فیلمسازی از سه بخش کارگاه آموزشی نخست شامل مباحث مربوط به سوژه‌یابی، قاب‌بندی و تدوین ساده با تلفن همراه، تور یک روزه میدانی در شهر تهران و کارگاه آموزشی بررسی آثار تولید شده توسط شرکت‌کنندگان و اعلام برگزیدگان تشکیل می‌شود که حضور پذیرفته‌شدگان در هر سه جلسه الزامی است. جوایز: حمایت از تولید اثر کوتاه بعدی برگزیدگان، فراهم آوردن امکان نمایش آثار برگزیده و گوشی تلفن همراه است.

فیلم کوتاه «سعید نقویان» در دو جشنواره جهانی
فیلم کوتاه سعید نقویان به دو جشنواره جهانی در انگلستان و فیلیپین راه یافت.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» اردوگاه پناهندگان ساخته سعید نقویان به دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر لستر انگلستان راه یافت. این جشنواره 24 تا 27 آگوست برگزار می‌شود.
همچنین اردوگاه پناهندگان به دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر سبو فیلیپین راه یافت. این جشنواره 20 تا 26 آگوست با هدف ایجاد یک تعامل خلاقانه با استفاده از ابزار سینما برگزار می‌شود.

پنج فیلم ایرانی در ایتالیا
پنج فیلم ایرانی به سومین جشنواره بین‌المللی فیلم POVERO ایتالیا راه یافتند.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» جشنواره در این دوره میزبان پنج فیلم کوتاه و انیمیشن ایرانی است. اردوگاه پناهندگان ساخته سعید نقویان، از سرزمین‌های شرقی ساخته سارا طبیب زاده، دخترک آت آشغالی ساخته محمد زارع،فرشتگان می‌میرند سحر خوش‌چشمان و ماهی ساخته سامان حسین پور به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور دارند. سومین جشنواره بین‌المللی فیلم POVERO ایتالیا 23 تا 25 سپتامبر برگزار می‌شود. همچنین اردوگاه پناهندگان در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مایپو» که 6 تا 9 اکتبر در آرژانتین برگزار می‌شود؛ به نمایش درخواهد آمد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *