سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷

بهره‌برداری از هفت مجتمع آب روستایی در هفته دولت
مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان از بهره‌برداری هفت مجتمع آب‌رسانی روستایی در هفته دولت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان، علی رشیدی با اشاره به اینکه این روستاها در مناطق مختلف استان پراکنده هستند گفت: «آب‌رسانی به هفت مجتمع روستایی در قالب 77 روستا در هفته دولت آغاز می‌شود.» رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفار استان کرمان پروژه هشت قریه انار، آدوری بم،فاز سه آبدر، استبرق و رباط شهربابک، چاه زهرا سیرجان وراین قلعه مارز قلعه گنج را مجتمع‌های هفت‌گانه آماده بهره‌برداری در هفته دولت دانست. وی تأکید کرد: «با آب‌رسانی به این روستاها بالغ‌بر19هزار و800نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.» رشیدی بابیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم اصلی‌ترین اولویت کارکنان شرکت آبفار است،خاطرنشان کرد: «برای بهره‌برداری از این مجتمع‌ها بیش از 11هزار و786میلیون ریال هزینه شده است.» مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان اظهار کرد: «افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی این شرکت صرفاً در هفته دولت و برای ارائه عملکرد نبوده است و در تمام سال آب‌رسانی به مناطق فاقد آب به‌سرعت در دست اقدام است.» وی تأکید کرد: «مجتمع استبرق شهربابک با 34روستای تحت پوشش و جمعیت 7هزار و346نفری و مجتمع هشت قریه انار با جمعیت 6هزار و 857نفری از بزرگ‌ترین پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته هستند.»

بدرقه پیمان نصیری
در شهر مس سرچشمه
مراسم بدرقه پیمان نصیری به مسابقات پاراالمپیک ریو عصر روز سه‌شنبه 2 شهریور با حضور محسن ارسلان معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان، سرهنگ عباسی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان، میرافضلی مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و جمعی از مسئولین شهر مس در سالن شهید محمدی پور شهر سرچشمه برگزار شد. محسن ارسلان معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان طی سخنانی در این مراسم به مناسبت هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و دولت تدبیر و امید را ادامه راه آن شهدا دانست که تحت رهبری و هدایت مقام معظم رهبری با تلاش خدمتگزاری می‌کند. وی دولت تدبیر و امید را در جهت ارائه خدمات و کارهای خود مظلوم توصیف کرد و گفت: «دولت علیرغم همه مشکلات، در عرصه خارجی و داخلی موفق بوده است.» معاون سیاسی فرماندار رفسنجان با انتقاد از کسانی که مردم را به سمت ناامیدی سوق می‌دهند به آن‌ها توصیه کرد که واقع‌بین باشند و چشم بر روی خدمات و دستاوردهای دولت نبندند. در این مراسم که به همت تربیت‌بدنی کارکنان و همکاری روابط عمومی مس منطقه کرمان برگزار شد جمع زیادی از ورزشکاران و شهروندان مس حضور داشتند و ورزشکار مسی را برای اعزام به پاراالمپیک بدرقه کردند. قبل از این مراسم، برنامه یوگای خنده در استادیوم ورزشی شهید زینلی با حضور شهروندان مس برگزار شد.

نمایش دستاوردهای گل گهر در سیرجان و کرمان
شرکت گل گهر هم‌زمان با هفته دولت آخرین دستاوردهایش را در حوزه‌های مختلف در قالب نمایشگاه‌های دستاوردهای دولت در کرمان و سیرجان به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه‌ها که در کرمان از دوم لغایت هشتم شهریورماه در محل پارک مادر و در سیرجان از هشتم لغایت یازدهم شهریورماه در محل محوطه جنب شهربازی سیرجان برگزار می‌شود، بازدید برای عموم شهروندان آزاد خواهد بود. در این نمایشگاه‌ها که به همت استانداری کرمان و فرمانداری سیرجان برگزار می‌شود آخرین دستاوردهای ادارات و شرکت‌های فعال استان و سیرجان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *