پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶

بیژن حیدری داور بازی نساجی قائمشهر و مس
هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز جمعه 5 شهریور 95 برگزار می شود. بر همین اساس داوران قضاوت کننده مسابقات تیم های استان کرمان به شرح زیر خواهند بود:
مس رفسنجان – آلومینیوم اراک / ورزشگاه شهدای رفسنجان
امید سعیدفر – براتعلی مولوی – حمیدرضا افشون – عباس صادقی / ناظر داوری: محمدحسین اسدی
نساجی مازندران – مس کرمان / ورزشگاه وطن نیا قائمشهر
بیژن حیدری – جواد مداح – جواد قنبریان – مصطفی بینش / ناظر داوری: حسین عسکری
گل گهر سیرجان – نفت مسجد سلیمان / ورزشگاه اختصاصی گل گهر
صائب گلی – علی اکبر عظیم پور – اسماعیل احمدی – ابوالفضل گرجی / ناظر داوری: حسین نجاتی

زمین مسابقات بیس بال کرمان در سطح بالایی است
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال: لیگ بیس بال منطقه جنوب با شرکت 4 تیم شروعی موفقیت آمیز داشت. کیوان صفاییان بیان کرد: هفته اول لیگ بیس بال جنوب با شرکت 4تیم به میزبانی کرمان برگزار شد که دو تیم از بوشهرویک تیم از کرمان وهرمز گان شرکت کردند.وی افزود: هفته لیگ بیس بال ازکیفیت بالایی برخودار بود وبازیکنان با انگیزه مضاعف در این رقابت ها شرکت کردند. صفاییان گفت :کیفیت زمین برای برگزاری مسابقات بیس بال از اهمیت ویژه ای برخودار است. وخوشبختانه زمین مسابقات کرمان در سطح بالایی بود.و در افزایش تکنیک بازیکنان نقش به سزایی داشت. وی ادامه داد:در مسابقات هفته اول لیگ جنوب تیم های لیان ونادری بوشهر،هیات کرمان وهرمزگان به ترتیب درجایگاه های اول تا چهارم قرارگرفتند.

گل گهر میزبان مسابقات آمادگی جسمانی بانوان کارگر کشور
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان کارگر کشور با حضور 16 تیم و به میزبانی شهرستان سیرجان از امروز آغاز شد.
مهدیه آیرم، رئیس انجمن آمادگی جسمانی کارگران کشور در مورد هدف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در هفته دولت و به نام جام همبستگی بانوان کارگر کشور باهدف توسعه نشاط، سلامتی و همچنین ارتقاء سطح مطلوب آمادگی بدنی بانوان کارگر کشور برگزار خواهد شد. وی در ادامه افزود: برای حضور در این دوره از بازی ها که در شهرستان سیرجان و به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی تازه تاسیس گل گهر سیرجان برگزار می شود، 16 تیم از استان های کشور در سایت فدراسیون ثبت نام کرده اند.

معرفی سرپرست هیات انجمن های ورزشی کرمان
طی حکمی ازسوی فدراسیون مرتضی بلوردی سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان کرمان شد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی طی حکمی و به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مرتضی بلوردی را به سرپرستی هیات انجمن های ورزشی استان کرمان منصوب کرد . محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در این حکم آورده است: بنا به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و با توجه به تعهد، تجربه و علاقمندی جنابعالی در امر ورزش به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان کرمان منصوب می نمایم .امید است با اتکا به خداوند منان و بهره گیری از تجارب و هماهنگی و ایجاد تعامل در استان در جهت پیشبرد اهداف این فدراسیون موفق و موید باشید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *