پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رئیس‌جمهور: آن‌ها که به امید مردم لطمه می‌زنند به دشمنان این نظام امید می‌بخشند

رئیس‌جمهور: آن‌ها که به امید مردم لطمه می‌زنند به دشمنان این نظام امید می‌بخشند





۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۰۵

رئیس‌جمهور:
آن‌ها که به امید مردم لطمه می‌زنند به دشمنان این نظام امید می‌بخشند

رئیس‌جمهور گفت: «آن‌ها که به امید مردم لطمه می‌زنند به دشمنان این نظام امید می‌بخشند. من امیدوارم در سال پیش رو به آرمان‌های انقلابمان دست‌یافته و روح امام (ره) و شهدا را خوشحال کنیم.» به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل در مرقد امام خمینی (ره) گفت: «دولت می‌خواهد اثبات کند راه امام (ره) راهی است که می‌تواند، ملت و مسائل جهان اسلام را در مسیر اهداف بلند به پیروزی برساند و ما امروز بعد از سه سال خوشحالیم که در محضر امام (ره) اعلام کنیم مسیر اقتصادمان باوجود همه مشکلات در مسیر صحیح و درستی قرار گرفت و بعد از سال‌ها تورم تک‌رقمی شده و به زیر 9 درصد رسیده است.»
گزیده صحبت‌های رئیس‌جمهور را در ادامه بخوانید:
امروز بعد از سالیان دراز در سه – چهار ماه اول سال صادرات غیرنفتی بر واردات کشور پیشی گرفت . بنابراین به آرمان خود در اقتصاد مقاومتی دست‌یافتیم در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم و تراز تجاری در بخش مواد غذایی به رقم کم‌سابقه‌ای رسیده است، به‌طوری‌که فقط ده درصد از مواد غذایی واردشده و در 90 درصد آن به خودکفایی رسیده‌ایم.
در بحث احقاق حقوق مردم و سیاست خارجی در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که برای اولین بار در تاریخ هسته‌ای آب‌سنگین صادر می‌کنیم و این اتفاق برای اولین بار است که می‌افتد. از همه قطعنامه‌های علیه ملت عبور کرده و همه دیوارهای تحریم را فروریخته‌ایم و مسیر برای فعالیت اقتصادی از هر زمان دیگری آماده‌تر است.
هدف ما در سال جاری اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن و تحول برای رونق اقتصادی و ادامه رشد اقتصادی باهدف پنج درصد در سال جاری است.
از خاندان امام خمینی (ره) که همواره پشتوانه انقلاب ، نظام و دولت بودند بخصوص یادگار امام سپاسگزاری و تقدیر می‌کنم. ما ان‌شاءالله با حمایت و حضور مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری سال پیش رو را امیدوارتر به سمت اهداف بلندمان برای تحقق مطالبات مردم حرکت خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *