پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۰۴

پیام تشکر رهبر انقلاب اسلامی به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک:
قدر شما را می‌دانیم
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پرتلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: «به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک: قهرمانانی که با مدال‌آوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود براثر ناداوری‌ها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آن‌ها نمی‌کاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانه‌ی افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که باحجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید، و به مربیان و پیش‌کسوتان ورزش کشور، خوشامد میگویم و از همه‌ی شما سپاسگزاری می‌کنم. قدر شما را می دانیم.»

استیضاح وزیر آموزش ‌وپرورش قطعی شد
تسنیم نوشت: جلسه عصر دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش و امضاکنندگان استیضاح برگزار شد. بر اساس این گزارش، وزیر آموزش‌وپرورش در این جلسه به سؤالات طراحان استیضاح و برخی نمایندگان پاسخ داد که توضیحاتش قانع‌کننده نبود. به گفته یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس بعد از تعطیلات تابستانی مجلس وزیر آموزش‌وپرورش به‌منظور پاسخگویی به سؤالات نمایندگان موظف به حضور دریکی از جلسات علنی مجلس است. درصورتی‌که استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش دولت یازدهم دریکی جلسات علنی مجلس مطرح شود، اولین استیضاح مجلس دهم از زمان تشکیل تاکنون خواهد بود. بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، درصورتی‌که نمایندگان استیضاح‌کننده از توضیحات وزیری که مورد استیضاح قرارگرفته قانع نشوند، رئیس‌جمهور موظف است ظرف مدت 3 ماه فرد دیگری را برای تصدی وزارت به مجلس معرفی کند. همچنین تا پیش از کسب رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت، رئیس‌جمهور موظف است فردی را به‌عنوان سرپرست به‌منظور اداره امور وزارتخانه مربوطه منصوب کند که این امر نیازی به تائید مجلس ندارد. 77 نماینده متن استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش را امضا کرده‌اند.

قرار نبود هواپیماهای
روسیه بمانند
فارس نوشت: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه قرار نبود هواپیماهای روسی در این پایگاه بمانند گفت: «مقرر بود از روز «ر» تا روز پنج‌شنبه بمانند و بروند، طبق طراحی عملیات زمینی، پنج‌شنبه گذشته رفتند و این ناشی از فشار کشورهای دیگر نبود.»

دستگیری تعدادی از مدیران گروه‌ها و کانال‌های
شبکه‌های اجتماعی
مدیران 450 صفحه، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی موبایلی دعوت، احضار یا دستگیر شدند. «گرداب» وب سایت رسمی فرماندهی امنیت سایبری سپاه در این باره اعلام کرد: تعدادی از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی، چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.«گرداب» وب سایت رسمی فرماندهی امنیت سایبری سپاه در این باره اعلام کرد: تعدادی از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی، چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام فعالیت می‌کردند، بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه مورد تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *