پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کرمان قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی اسلالوم کشور

کرمان قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی اسلالوم کشور





۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲

کرمان قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی اسلالوم کشور

مسابقات اتومبیل‌رانی در رشته‌ی اسلالوم، با حضور 68 ورزش‌کار از 12 استان کشور، در پیست دهکده‌ی ماندگار کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمان، مسابقات اتومبیل‌رانی در رشته‌ی اسلالوم، با حضور 68 ورزش‌کار از 12 استان کشور، در پیست دهکده‌ی ماندگار کرمان برگزار شد.
در پایان مسابقات محمدرضا نیکزاد، دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمان، از قهرمانی تیم کرمان در این دوره مسابقات خبر داد و گفت: در این مسابقات 68 ورزش‌کار از 12 استان کشور شامل استان‌های کرمان، سیستان ‌و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، البرز، یزد، فارس، مازندران، اردبیل، خوزستان، تهران و قزوین حضور داشتند که در پایان و در بخش تیمی، تیم کرمان اول، سیستان ‌و بلوچستان دوم و تهران سوم شدند.
وی افزود: در کلاس منهای 1500 سی‌سی بانوان نیز به ترتیب خانم‌ها «الهام خداپرست» از کرمان، «ثریا یزدانپناه» از سیستان‌ و بلوچستان و «محبوبه واحدیان» از کرمان، اول تا سوم شدند.
نیکزاد ادامه داد: در کلاس منهای 2000 سی‌سی بانوان هم «فائزه محبی» از تهران اول شد، «سیما یزدانپناه» از کرمان به مقام دوم رسید و «فاطمه احمدی» از کرمان سوم شد.
وی بیان کرد: هم‌چنین در کلاس منهای 1500 سی‌سی آقایان، «محمدعلی کربلایی» از یزد، «وحید شهریاری» از سیستان ‌و بلوچستان و «بهرام توسلی‌کیا» از سیستان و بلوچستان، به ترتیب اول تا سوم شدند.
دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمان افزود: در کلاس منهای 2000 سی‌سی آقایان هم، «حسن منتظر» از مازندران اول، «یاشا غلامیان‌فر» از قزوین دوم و «علی‌رضا غلامی» از خراسان جنوبی سوم شدند.
نیکزاد ادامه داد: در کلاس آزاد نیز «علی‌اکبر مقیمی» از تهران اول شد، «حمید جعفری» از کرمان به مقام دوم رسید و «مصطفی پورحسینی» از یزد مقام سوم را از آن خود کرد.
در پایان این مسابقات کاپ اخلاق به «امیر امیری» از کرمان اهدا شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *