پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مس کرمان 1 گل گهر 1 مس روی نوار تساوی

مس کرمان 1 گل گهر 1 مس روی نوار تساوی





۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۴۳

مس کرمان 1 گل گهر 1
مس روی نوار تساوی

دربی زودهنگام کرمانی‌ها در هفته سوم برنده نداشت. روز گذشته 2 تیم مس کرمان و گل گهر سیرجان (در هفته سوم لیگ آزادگان) که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفته بودند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند. در این دیدار مس کرمان با ترکیب آرمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر، محسن دلیر، میلاد محمدی، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی و با سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده به میدان رفت. تیم گل گهر سیرجان هم با ترکیب پرویز کریمی، عیسی پرتو، مهران گلزاری، هادی رکابی، میلاد صادقیان، علی مرزبان، پیمان نامور، رضا محمودآبادی، مهدی جعفر پور، مهرداد آوخ، اکبر صغیری به سرمربیگری وینگو بگویچ به مصاف مس آمد. در این دیدار وینگو بگویچ محروم بود و از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا می‌کرد. حدود 300 تماشاگر از این بازی دیدن کردند. خلاصه‌ای از گزارش بازی را در ادامه بخوانید:
* گل اول بازی توسط بازیکن شماره ۹۰ گل گهر سیرجان اکبر صغیری، در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.
* احمد زنده روح از روی نقطه پنالتی در دقیقه 39 گل تساوی مس کرمان را به ثمر رساند.
* در دقیقه 63 علیرضا ابراهیمی از مس کرمان کارت زرد دریافت کرد.
* مهرداد آوخ در دقیقه 75 از تیم گل گهر، کارت زرد دریافت کرد.
* علی مرزبان بازیکن گل گهر با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۵ از بازی اخراج شد.
* با این تساوی مس با 3 امتیاز در رده دوازدهم و گل گهر با 7 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت.
اعتراض مربی گل گهر به داوری
ابراهیم میرزاپور مربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی گفت: «نتیجه تساوی عادلانه بود اما انتخاب داور اصفهانی و داور چهارم که کرمانی بود، کمی شبهه برانگیز بود و امیدوارم کمیته داوران در چینش داور بیشتر دقت کنند.»
تساوی با گل گهر یعنی بهتر شدیم
منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی مس در واکنش به صحبت‌های میرزاپور گفت: «اتفاقاً ما بیشتر از گل گهر از داوری متضرر شدیم و به اعتقاد شما کرمانی‌ها و من، داوری آقای صالحی همیشه برای مس بدشانس بوده و از صحبت‌های آقای میرزاپور متعجبم.»
وی ادامه داد: «تیم مس روزبه‌روز بهتر و روان‌تر از قبل بازی می‌کند و وقتی پارسال از گل گهر شکست خوردیم و امسال مساوی کردیم یعنی بهتر شدیم.» سرمربی مس در پاسخ به سؤال خبرنگار پیام ما در مورد عدم آمادگی محسن دلیر اظهار کرد: «محسن بازیکن خوبی است اما دیر به ما اضافه شد و زمان می‌برد به مرز آمادگی برسد، این اولین بازی بود که فیکس بازی کرد و در بازی‌های آتی بهتر خواهد شد.»
ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤالی درباره عدم بازی فرزاد حسین‌خانی درحالی‌که سایت باشگاه از سلامت کامل او نوشته بود،گفت: «به نظر من فرزاد از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت است و تا وقتی به‌سلامت کامل نرسد از او استفاده نمی‌کنیم، اما چرا سایت باشگاه از سلامتی او نوشته را من نمی‌دانم.»
مس رفسنجان باخت
مس رفسنجان در ادامه ناکامی‌هایش با نتیجه 2 بر صفر از راه‌آهن تهران شکست خورد تا بدون امتیاز در رده هفدهم جدول باشد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *