پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | معاون وزیر راه و شهرسازی: پنج بیمارستان در استان کرمان به بهره برداری می رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی: پنج بیمارستان در استان کرمان به بهره برداری می رسد





۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۷

معاون وزیر راه و شهرسازی:
پنج بیمارستان در استان کرمان به بهره برداری می رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: «این وزارتخانه در سال جاری متعهد شده 5 بیمارستان را در استان کرمان به بهره برداری برساند.»
محمدجعفر علیزاده به همراه دکتر بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان سیرجان افزود: «هزار و 100 تخت بیمارستانی طی سال جاری در استان کرمان در حال طراحی است. » وی اظهار کرد: «370 تخت بیمارستانی امسال در استان کرمان افتتاح می شود و کرمان در شمار استان های پیشرو در زمینه ساخت بیمارستان در کشور است.»
وی با بیان اینکه بیشترین تخت بیمارستانی را امسال در استان کرمان افتتاح می کنیم گفت: «یک بیمارستان در سیرجان، 3 بیمارستان در جنوب این استان و شهرهای ارزوئیه، قلعه گنج و رودبارجنوب و یک بیمارستان در کوهبنان به بهره برداری می رسد.» معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 91 درصدی بیمارستان 230 تختخوابی سیرجان خبر داد و گفت: «امروز 40 تخت به بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان و 18 تخت هم در بخش های دیالیز و اتاق عمل اضافه شد. » وی افزود: «17 هزار و 500 مترمربع بنا در 5 هزار و 300 مترمربع زمین بیمارستان جدید سیرجان در حال احداث است که با هزینه 600 میلیارد ریال طی سال جاری به بهره برداری می رسد.»
وی هزینه هر تخت بیمارستانی را 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: «عملیات اجرایی 2 بیمارستان 200 تختخوابی آموزشی – درمانی بم و 260 تختخوابی و آموزشی – درمانی جیرفت در سال جاری آغاز می شود. » نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: «امروز شاهد تحولی عظیم در بخش درمان استان کرمان هستیم. »
شهباز حسن پور افزود: «بیمارستان سیرجان با پیشرفت 91 درصد به زودی به بهره برداری می رسد. »
وی اظهار کرد: «بیش از 50 خیر در سیرجان با بخش بهداشت و درمان همکاری دارند که با پرداخت سهم 50 درصدی دولت پروژه های نیمه تمام درمانی این شهرستان به بهره برداری می رسد.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *