پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳

رقابت های انتخابی ووشوی جوانان استان برگزار شد
رئیس هیات ووشو استان کرمان از برگزاری رقابت های انتخابی به منظور انتخاب تیم جوانان استان خبر داد.علی مختار آبادی در گفت وگو با واحد خبر اداره کل ورزش و جوانان با اعلام این خبر اظهار داشت : مسابقات ووشو قهرمانی جوانان به منظور اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۵۴شرکت کننده از سراسر استان برگزار شد. وی افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی خانه ووشو کرمان برگزار شد. مختارآبادی بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات پس گذراندن اردوآماده سازی به مسابقات انتخابی تیم ملی که از ۲۴بهمن ماه در شاهرود برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. رئیس هیات ووشو استان افزود: ابوالفضل بنی اسدی، سجادمحمدی، پرهام خواجویی، امیرمحمدسلیمی، محمدمهدی قهرمان، معین رضا شور ابادی و شایان معصوم پور دراین دوره از رقابت ها به عنوان نفرات برتر اوزان مختلف دست یافتند گفتنی است ابوالفضل بنی اسدی با وجود قرار داشتن در رده سنی نوجوانان در این دوره از مسابقات شرکت کرد. این ووشو کار توانست با غلبه بر تمامی حریفانش به عنوان قهرمانی و پدیده این مسابقات دست یابد .

استارت مجدد تمرینات مس برای نیم فصل دوم
بازیکنان این تیم قرار است ظهر امروز راهی بندرعباس شدند تا اردوی آماده‌سازی خود را در این بندر آغاز کنند. بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان بعد از چند روز استراحت از روز پنجشنبه تمرینات خود را برای شرکت در بازی‌های نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور از سر گرفتند. مسی‌های شهر کرمان با انجام یک تمرین سبک کار خود را آغاز کردند و از دیروز با انجام دو نوبت تمرین صبح و بعدازظهر، شرایط بدنی خود را به سطح مطلوب می‌رسانند. بازیکنان این تیم ظهر امروز راهی بندرعباس شدند تا اردوی آماده‌سازی خود را در این بندر آغاز کنند. انجام چند بازی تدارکاتی و برگزاری تمرینات بدنسازی در دستور کار تیم قرار دارد که در این اردوی یک هفته‌ای انجام خواهد شد. وینگو بگوویچ سرمربی تیم مس کرمان نیز که برای تعطیلات کریسمس در کشور خود به سر می‌برد، صبح فردا به تهران برمی‌گردد و از پایتخت به طور مستقیم راهی بندرعباس خواهد شد تا در اردوی تیم فوتبال مس شرکت کند.

هتریک بسکتبال مس در کسب پیروزی
آسمان‌خراش‌های مس در پایان این بازی با نتیجه‌ی 63 بر 62 برابر میهمان خود به برتری دست یافتند تا با کسب امتیاز کامل این بازی یک رده دیگر در جدول صعود داشته باشند و به رتبه‌ی ششم جدول برسند. تیم بسکتبال مس کرمان به سومین پیروزی پیاپی خود در این فصل از بازی‌های لیگ دسته اول کشور دست یافت تا همچنان روند صعودی خود را در جدول رقابت‌ها ادامه دهد. بلندقامتان مس کرمان بعد از دو پیروزی پیاپی برابر تیم‌های نفت امیدیه و آدمینس میناب، در کرمان میزبان تیم شهرداری کاشان بودند. این اولین بازی تیم بسکتبال مس در دور برگشت محسوب می‌شد و از همین حیث از حساسیت‌های خاص خود را داشت. شاگردان توکلی که کاملا علاقه‌مند بودند سومین پیروزی این فصل خود را ثبت کنند می‌دانستند که برابر کاشانی‌ها بازی بسیار دشواری را پیش رو دارند. دو تیم در طول چهار کوارتر پابه پای هم حرکت کردند و در حالی که در لحظاتی از بازی مس پیش بود و در دقایقی دیگر تیم کاشان، در نهایت در لحظات پایانی بازی، این بازیکنان تیم مس کرمان بودند که با هوشیاری و موقعیت‌شناسی خود موفق شدند از حریف پیش بی‌افتند و در نهایت با اختلاف یک امتیاز در این بازی بسیار حساس به پیروزی برسند.

از عجایب فوتبال ایران
اتفاقی نادر در فوتبال رفسنجان به وقوع پیوسته است و یک داور فعال با‌وجود منع قانونی در لیگ فوتسال هم‌زمان مربیگری هم می‌کند که یک اتفاقی در نوع خود عجیب محسوب می‌شود. عشق به خدمت و ورزش به گونه ای شده است که تمامی زحمت فعالیتهای هیئت فوتبال بانوان رفسنجان بر عهده یک فرد افتاده است !!!!!! فعالیتهایی اعم از داوری , مدیریت و مربیگری و … فدراسیون فوتبال و کمیته داوران فدراسیون فوتبال به یک داور فعال که در لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال و گذشته قضاوت کرده، اجازه مربیگری در لیگ 1 کشور و شرکت در کلاس مربیگری زیر‌نظر فیفا هم داده است و رضایی نایب‌رئیس هیئت فوتبال رفسنجان، علاوه بر قضاوت در لیگ برتر فوتبال ساحلی و سرمربی تیم صنعت ملی رفسنجان در لیگ یک فوتسال بانوان کشور در کلاس مربیگری فوتسال بانوان فیفا هم حضور پیدا کرده است. سمانه رضایی، داور و سرمربی و مدیر مذکور , نزدیک به 10 سال است که به حرفه مربیگری مشغول است و هم اکنون نیز وظیفه سرمربیگری تیم فوتسال مس رفسنجان در لیگ دسته یک کشور را بر عهده دارد . وجود چنین نخبه های ورزشی برای استان کرمان جای بسی خوشحالی است که حداقل از این حیث از سایر رقبا عقب نیفتاده ایم .

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *