پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | چرایی غیبت بزرگان اصولگرا در همایش ائتلاف اصولگرایان

چرایی غیبت بزرگان اصولگرا در همایش ائتلاف اصولگرایان





۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱

چرایی غیبت بزرگان اصولگرا در همایش ائتلاف اصولگرایان
آنا نوشت: عضو جبهه ایستادگی درباره غیبت بزرگان اصولگرایی در همایش ائتلاف اصولگرایان توضیحاتی ارائه کرد. حسین کنعانی‌مقدم در پاسخ به این سوال که ممکن است بیماری، بهانه‌ای برای نیامدن باشد، گفت: به هرحال این‌گونه مسائل پیش می‌آید. باید ببینیم ادامه این راه به کجا خواهد رفت و چگونه آن را مدیریت می‌کنند. این موضوع را هم عنوان کنم که شاید در این همایش هماهنگی لازم برای حضور افراد مختلف هم صورت نگرفته باشد. وی افزود: آقای تقوی در جلسه عنوان کردند که آقای مصباح عازم بیمارستان بودند و آقای یزدی هم ظاهرا حال خوشی نداشتند. بقیه اعضایی هم که غایب بودند بیمار بودند یا شاید گرفتاری خاصی داشتند. وی همچنین درباره علت غیبت محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، در همایش روز پنجشنبه اصولگرایان تصریح کرد: آقای باهنر به دلیل اینکه در انتخابات دوره دهم مجلس نام‌نویسی نکرده است، در این همایش حضور نیافته‌اند. این فعال سیاسی اصولگرا درباره هدف برگزاری این‌گونه همایش‌ها را تأکید کرد: من در این همایش حضور داشتم. گرچه انتقاداتی هم درباره این ائتلاف دارم، می‌توانم بگویم اقدام خوبی است.
عزم خوبی در این باره پیدا شده است و باید دید مدیریت این موضوع به دست چه کسی می‌افتد؟ کنعانی مقدم اضافه کرد: اگر مدیریت ائتلاف اصولگرایی به دست آقای موحدی‌کرمانی باشد ما حمایت می‌کنیم، ولی اگر به دست دیگران از جمله افراطیان و انحصارطلبان بیفتد امکان دارد این جریان نتواند یک جریان ائتلاف باشد و ما نیز حمایت نمی‌کنیم. وی با بیان اینکه بعید است جریان دیگری در‌ طیف اصولگرایی تشکیل شود، افزود: من بعید می‌دانم که با غیبت بزرگان در این همایش، امکان تشکیل یک جریان دیگر در اصولگرایی وجود داشته باشد.
در جاهای دیگر امکان دارد ولی در تهران بعید است. وی درباره ورود لاریجانی به‌صورت مستقل در انتخابات گفت: در صحبتی که من با آقای لاریجانی داشتم، ایشان براین باور بودند که اگر استقلال داشته باشیم روش خوبی برای ادامه فعالیت‌های سیاسی خواهد بود. اولین همایش ائتلاف اصولگرایان پنجشنبه در تهران برگزار شد. این در حالی بود که برخی از چهر‌ه‌های شاخص اصولگرایی از جمله آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، آیت‌الله محمد یزدی، محمدرضا باهنر، علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی در این گردهمایی غایب بودند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *