پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

افتتاح 61 میلیارد ریال پروژه مربوط به اصلاح و ترمیم شبکه های توزیع در شهرستان بم
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ؛ در مراسم برگزار شده در شهرستان بم که با حضور استاندار محترم کرمان آقای مهندس رزم حسینی و سایر مقامات استانی و محلی برگزار گردید؛ فازهای 5و6و7 طرح جامع ، اصلاح و ترمیم وجابجایی شبکه های توزیع شهری بم و بروات با اعتباری بالغ 61 میلیارد ریال افتتاح و آغاز گردید. در ادامه این مراسم همچنین طرح تامین روشنایی معابر بلوار 5 دیماه شهرستان بم نیز با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. در سفر یکروزه استاندار به شهرستان بم و شهرستان های فهرج و ریگان و نرماشیر که به منظور بررسی مشکلات و اقدامات انجام گرفته ؛صورت گرفت اهالی مناطق یاد شده از تلاشها و زحمات مجموعه شرکت توزیع برق جنوب کرمان قدردانی و تشکر نمودند. همچنین در مراسم برگزار شده در شهرستان ریگان به طور همزمان از 47 پروژه برق رسانی ، توسعه ، روشنایی و رفع افت ولتاژ با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال مورد بهره برداری و افتتاح گردید.

دریافت لحظه ای کارت پرواز در منزل و محل کار از فرودگاه کرمان
محمد نخعی مدیر کل فرودگاه های استان استقرار طرح دولت الکترونیک و رویکرد استفاده از توانمندی های نوین را مهم وکارگشا خواند و تصریح کرد: با رشد فزاینده دانش و تزاید و تراکم امور ،استفاده از علم نوین برای استفاده بهینه از زمان و نیز کاهش هزینه و اتلاف وقت از سویی و مهمتر داشتن حق انتخاب و نیز اطمینان از انجام کار بدون نگرانی طرحی دیگر و برای اولین بار در سطح فرودگاه های کشور در فرودگاه بین المللی مرکز استان کرمان به مسافران همزمان با سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ص وامام صادق ع اهدا می گردد .وی این طرح را سرویس آنلاین دریافت کارت ورود به هواپیما از منزل، محل کار و….اعلام و گفت: برای اولین بار در فرودگاه های کشور یک شرکت ایرانی با ارائه برنامه ای کاملا بومی، تسهیلات دریافت کارت پرواز را برای مسافران برنامه ریزی و ایجاد نموده است . مدیر کل فرودگاه های استان کرمان انجام این طرح را فعلا برای پروازهای درون مرزی از فرودگاه بین المللی کرمان اعلام و خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده برای پروازهای بین المللی نیز انجام شود .

تجلیل از مجید طالبی و علی ایزدخواه دو استاد خوشنویس رفسنجانی
مراسم نکوداشت مجید طالبی و علی ایزدخواه دو استاد خوشنویس رفسنجانی چهارشنبه نهم دی ماه در سالن آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری رفسنجان برگزار شد. در این مراسم که فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، اعضای انجمن خوشنویسان کشور و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان حضور داشتند از مجید طالبی و علی ایزدخواه و که به درجه استادی خوشنویسی نائل شدند تجلیل شد. سید علی میرافضلی مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان این مراسم را سومین آیین نکوداشت هنرمندان شهر رفسنجان برشمرد و گفت: این دو هنرمند خوشنویس شاگردان زیادی پرورش داده و تلاش زیادی برای این خطه انجام داد ند که مردم قدردان زحمات آن ها هستند. همچنین حمید ملانوری فرماندار ویژه رفسنجان نیز در این مراسم مسائل فرهنگی را بزرگترین چالش و مشکل امروز جامعه دانست ومسائل سیاسی، اجتماعی و … وجود دارد، اما اگر در بحث هنر به مسائل فرهنگی پرداخته شود، در سایر زمینه ها توفیق حاصل می شود. کسی که می خواهد توفیق داشته و کارش به دل بنشیند، باید از ابزار هنر استفاده کند.

معارضات طرح زیرگذر میدان آزادی برطرف شد
شهردار کرمان گفت: مشکل معارضات آب، برق و گاز در منطقه میدان آزادی رفع شده و شمع ریزی در خیابان های استقلال، بهمنیار و بلوار جمهوری 42 درصد پیشرفت داشته است. به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان علی بابایی افزود: عملیات احداث زیرگذر میدان آزادی در دو شیفت انجام می شود. وی با اشاره به اجرای کار سبدبافی و انتقال شبانه به محل مناسب خاطرنشان کرد: الِمان (نماد) و سنگ های گرانیتی میدان آزادی جمع آوری و به محل مناسبی منتقل شده اند. شهردار کرمان همچنین از اجرای عملیات آسفالت معابر طبق برنامه زمان بندی شده خبر داد. وی با اشاره به 100 روز کاری عملیات آسفالت گفت: در این زمان بندی، 75 روز فعال و 25 روز بارندگی حساب شده و قطعا به 720 مترمربع آسفالت می رسیم. گفتنی است عملیات احداث زیرگذر و روگذر میدان آزادی امسال آغاز شد. از ابتدای آغاز عملیات این پروژه، شایعات زیادی مبنی بر تعطیلی پروژه به گوش می رسد که هر بار این شایعات با تکذیب مسئولان مواجه می شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *