سایت خبری پیام ما آنلاین | نمایش «دو به دل»

نمایش «دو به دل»





۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۴:۲۰

نمایش «دو به دل»

نمایش «دو به دل» اثر تولیدی گروه نمایش شهرایران کرمان به نویسندگی جلیل امیری و کارگردانی سامان پهلوان از جمعه ای که گذشت در شهرستان انار برای همگان به روی صحنه رفته است. این نمایش در اردیبهشت ماه امسال در جشنواره ملی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در مشهد توانست نظر کادر داوری یعنی استاد محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور و مهدی پاکدل را به خود جلب کرده و تندیس بهترین نمایشنامه و جایزه ویژه داوران را از آن خود کند. این اثر که در بستری رئالیستی و در یک فضای بومی روایت می شود داستان خانواده ای است که پس از 9سال صاحب فرزندی می شوند ، اما گوش سپاری به حرف و حدیث های بی پایه و اساس دیگران، این رویداد فرخنده را به ماجرایی تراژیک بدل می کند. مهدی جعفری، روح الله آریس، پریسا شاهمرادی، آرزو جعفری، محمد تاری زاده، زهرا مهرابی، سجاد عطار پور، الهه شیخ اسدی، سحر وزیری نسب، عدنان شهابی ، الناز ذاکری و شهرزاد بهجت بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند. مهدی کریمی و بهبود بهکام نیز اجرای زنده موسیقی این اثر را برعهده دارند. میلاد مقیمی زاده مدیرروابط عمومی گروه نمایش شهرایران در گفت و گو با ایران تاتر درباره ی برنامه های آتی این گروه مستقل گفت : « خوشبختانه گروه شهرایران یک گروه خصوصی و زنده است و می توانیم ادعا کنیم این گروه ، تنها گروه خصوصی تئاتر در استان کرمان است که به صورت پیوسته در شهرستان های استان کرمان و حتی برخی از استان های دیگر آثارش را برای همگان به روی صحنه می برد.»
وی افزود:« سال قبل این گروه نمایشی، 6 اثر را در کرمان و 5 شهرستان این استان پهناور به روی صحنه برد که از جمله ی آنها می توان به نمایش های «روزگاری جنوب شرق»، «دختر یانکی» و « داراب سالارزاده ای از شاه کوه» اشاره کرد.
روابط عمومی گروه نمایش شهرایران ادامه داد:« امسال نیز خوشبختانه با حضور در جشنواره ملی دانشگاهیان دانشگاه آزاد و موفقیت دو اثر راه یافته این گروه به آن جشنواره یعنی نمایش های «دو به دل» و «فال اوت» شروع خوبی داشتیم و از هفته ی قبل نیز اجراهای شهرستانی مان را با یک هفته اجرای همگانی در شهرستان سیرجان آغاز کردیم و در حال حاضر نیز با نمایش «دو به دل» میزبان مردم شهرستان انار هستیم که خوشبختانه استقبال گرم همگان باعث دلگرمی این گروه خصوصی شده است.»
مقیمی زاده عنوان کرد:« پس از پایان اجرا در شهرستان انار این نمایش را به شهر کرمان خواهیم برد و بیش از چهل شب میزبان همشهری های عزیز خواهیم بود. ناگفته نماند که از چند استان دیگر برای اجرای همگانی نمایش های « داراب سالار زاده ای از شاه کوه»، «دو به دل» و «دختر یانکی» پیشنهاد داریم که در حال حاضر در مرحله هماهنگی و زمان بندی زمان اجراها هستیم.»
وی در پایان خاطرنشان کرد:« قابل ذکر است نمایش «شایعات» اثر نیل سایمون و «خرگدن» به نویسندگی جلیل امیری در حال تولید است و قطعا تا پایان سال جاری در شهرستان کرمان به روی صحنه خواهد رفت.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

تکرار ناترازی برق در سالی که گذشت

سیاست‌های وزارت نیرو در صنعت برق کارساز نبود

تکرار ناترازی برق در سالی که گذشت

حبس حقابهٔ ایران در «کمال‌خان»

بر اثر بارش‌های اخیر رودخانهٔ هیرمند سیلابی شد

حبس حقابهٔ ایران در «کمال‌خان»

لزوم بازاندیشی در علوم اجتماعی ایران

در همایش ملی پژوهش‌های اجتماعی فرهنگی در جامعهٔ ایران مطرح شد

لزوم بازاندیشی در علوم اجتماعی ایران

برداشت آب از جیب نسلِ فردا

در مناظرهٔ میان موافقان و مخالفان انتقال آب مطرح شد

برداشت آب از جیب نسلِ فردا

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

تشکیل ۳ کارگروه مشترک با ارمنستان برای آلودگی رود ارس

رئیس سازمان محیط زیست خبر داد:

تشکیل ۳ کارگروه مشترک با ارمنستان برای آلودگی رود ارس

مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استان‌های شمالی در پی تغییرات اقلیم

مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استان‌های شمالی در پی تغییرات اقلیم

بی‌آب ماندن ۲۵ هزار کشاورز شمال‌شرق

اترک، یکی از پرآب‌ترین رودخانه‌های کشور سرانجام خشک شد

بی‌آب ماندن ۲۵ هزار کشاورز شمال‌شرق

پایان انحصار صادرات برق

معاون وزیر نیرو اعلام کرده است که شیوه‌نامهٔ صادرات برق تجدیدپذیر به‌زودی ابلاغ می‌شود

پایان انحصار صادرات برق

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *