پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برای پیگیری اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان استاندار با رئیس‌جمهور دیدار کرد

برای پیگیری اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان استاندار با رئیس‌جمهور دیدار کرد





۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶

برای پیگیری اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان
استاندار با رئیس‌جمهور دیدار کرد

استاندار کرمان با رئیس‌جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای اجرا و عملیاتی کردن مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان‌ را ارائه کرد. حسن روحانی همچنین به‌طور جداگانه با استانداران یزد و بوشهر هم دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علیرضا رزم حسینی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان کرمان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار با اشاره به عزم جدی دولت برای پیشرفت، توسعه و آبادانی استان‌های کشور، بر ضرورت تلاش و جدیت استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق کامل برنامه‌ها و عملیاتی شدن طرح‌ها و مصوبات سفرهای استانی دولت یازدهم تأکید کرد. 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که رئیس‌جمهور کشورمان به استان کرمان سفر کرد.
در این سفر درمجموع از 445 طرح به ارزش 3 هزار و 167 میلیارد تومان بهره‌برداری و عملیات اجرایی 392 طرح آغاز شد. همچنین 11 هزار و 500 میلیارد تومان عقد قرارداد قطعی صورت گرفت. این طرح و پروژه‌ها، جزو مصوبات این سفر نبودند. اما تعداد طرح‌ها و پروژه‌هایی که به این سفر اختصاص داشت، 40 طرح به رقم 987 میلیارد تومان بود.
ازجمله این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح طرح فولاد زرند ایرانیان در زمینه تولید 2 میلیون تن کنسانتره آهن در سال و طرح تولید 2.5 تن گندله آهن، افتتاح طرح پارس معدن تیراژ (ساردوئیه)، افتتاح کارخانه فرآوری جلیل، آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی فجر کرمان، آغاز عملیات اجرایی آلومینیوم پارس هنزا، آغاز عملیات اجرایی کنسانتره مس جیرفت، آغاز عملیات اجرایی شرکت پارس پلیمر پلاست پایا، آغاز عملیات اجرایی طرح تیتانیوم کهنوج، افتتاح طرح گازرسانی به شهرهای بم، راین، گلباف، گلزار و مجموعه روستاها و شهر کهنوج و نیز افتتاح عملیات گازرسانی به 42 روستا و مجموعه هفت باغ علوی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 65 روستا با جمعیت 5 هزار و 809 خانوار، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 5 شهر بروات، درب بهشت، ارزوئیه، رودبار و هنزا و آغاز عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی به شهرهای شمالی استان کرمان، و آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به 249 روستا اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *