پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فردا اولین شهرآورد استان در مجموعه امام علی کرمان تقابل زود هنگام وینگو با تیم سابقش

فردا اولین شهرآورد استان در مجموعه امام علی کرمان تقابل زود هنگام وینگو با تیم سابقش





۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۵

فردا اولین شهرآورد استان در مجموعه
امام علی کرمان
تقابل زود هنگام وینگو
با تیم سابقش
هفته سوم از دور رفت فصل جدید لیگ دسته اول ایران از فردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود و استان کرمان شاهد اولین شهرآورد خود خواهد بود.
فردا و از ساعت 30/17 لاله های نارنجی شهر کرمان در حالی میزبان تیم صدرنشین گل گهر سیرجان هستند که از دو بازی نخستین خود دو امتیاز کسب کرده و در جایگاه یازدهم رده بندی قرار دارد.
مس در این بازی که احتمالا از وجود دو بازیکن سرنوشت ساز و با ارزش خود فرزاد حسین خانی و مهدی دغاغله به دلیل مصدومیت محروم است، سخت به دنبال برد و کسب اولین سه امتیاز خود است، در آن سو تیم آبی پوش سیرجانی که دو بازی گذشته اش را با برد پشت سر گذاشته و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، همچنان می خواهد نوارهای پیروزی اش را ادامه دهد. این بازی از چند لحاظ با اهمیت است، اول اینکه شهر آورد است و تیم مس قصد دارد انتقام بازی فصل پیش را که در کرمان مغلوب تیم گل گهر شده بود را بگیرد، دوم اینکه هدایت گل گهر به عهده شخصی است که فصل قبل و در اوج بی مهری و نامهربانی از سرمربی گری تیم مس کرمان کنار گذاشته شد و دنیای جالب ورزش و فوتبال خیلی زود این دو را مجددا به هم رساند اما این بار نه در کنار مس بلکه در مقابل تیم سابقش هرچند وینگوبگوویچ به دلیل اخراج در بازی با اکسین البرز، به همراه رضا فتح آبادی، سرپرست این تیم، حق نشستن بر روی نیمکت تیم سیرجانی را ندارد و باید از روی سکوها بازی را نظارت کند ضمن اینکه از وجود مهدی کربلایی، مدافع خود نیز، محروم است.
داوری این بازی به عهده احمد صالحی است که حمید سبحانی، رضا حیدری و رضا مهدوی او را همراهی می کنند.
در بازی دیگر فردا، تیم مس رفسنجان که از دو بازی گذشته خود، هیچ امتیازی کسب نکرده و در رده پایینی جدول به سر می برد، میهمان راه آهن یزدان خواهد بود. راه آهن که در بازی اول خود مغلوب دیگر تیم کرمانی یعنی گل گهر شده، در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر پذیرای تیم مس خواهد بود. در این بازی هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و می خواهند با برد به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهند.
این بازی را رضا قاسمی به همراه حامد صفایی، ولی کاووسی و حسین زمانی قضاوت خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *