پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محمدرضا عارف: عده‌ای از جبهه امید ناراحتند چون به دنبال پدرسالاری هستند

محمدرضا عارف: عده‌ای از جبهه امید ناراحتند چون به دنبال پدرسالاری هستند





۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

محمدرضا عارف:
عده‌ای از جبهه امید ناراحتند چون به دنبال پدرسالاری هستند
رئیس فراکسیون امید گفت: «ما امروز باید حرکت جبهه‌ای را در مجلس ادامه دهیم. حتی اگر به تجربه شکست جبهه ملی هم نگاه کنید، می‌بینید که حرکت‌های جبهه‌ای گاه با چالش مواجه می‌شود و اتفاقاً ما تا امروز خیلی رفتار خوبی در جبهه امید دیدیم که اختلاف و انشعابی در آن نبود و این ائتلاف به مذاق برخی خوش نیامده بود که متأسفانه این افراد ناراحت از ائتلاف فقط رقیبان ما نیستند بلکه درون جبهه هم هستند. چون عده‌ای به دنبال پدرسالاری هستند و این مشکل ما درحرکت جبهه‌ای است.» به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف روز گذشته در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی ستادهای اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و فعالان سیاسی جنوب تهران درباره تأثیرگذاری فراکسیون امید گفت: «بعد از سال‌ها تریبون مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان قرارگرفته است و از آن تریبون می‌توان مطالبات به‌حق مردم را مطرح کرد. اما اگر برخی مسائلی در تریبون مجلس مطرح شود که پشتوانه عملی برای وعده‌ها وجود نداشته باشد، بازهم می‌توان مردم را حفظ کرد؟ به همین دلیل معتقدیم در کنار این شعارها باید به رونق اقتصادی و مطالبات به‌حق مردم توجه شود و اگر یک خروجی قابل‌توجه و قابل‌اندازه‌گیری بعد از یک سال نداشته باشیم که نشان بدهد مسیر اقتصاد کشور اصلاح‌شده و حرکت به سمت رونق شروع‌شده است، پاسخ خواسته‌های مردم را نداده‌ایم.»
وی در پاسخ به سؤالی درباره سکوت خود، تأکید کرد: «سکوت آگاهانه مشکل‌تر از فریاد زدن است. ائتلاف امید دستاورد ارزشمندی برای ما بود و این دستاورد باید حفظ شود. البته ممکن است بعضی بگویند برای حفظ این دستاوردها باید از تریبون‌ها باصداقت با مردم سخن گفت و مشکلات را مطرح کرد. مواضع و برخوردهای ما باید در چارچوب شعار محوری ائتلاف یعنی امید، آرامش و رونق اقتصادی باشد و حرکت و رفتاری مغایر آن انجام ندهیم.»
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به عملکرد دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: «اگر بخواهیم نسبت به فرصت‌هایی که در این چند سال از دست دادیم تمرکز کنیم سؤالات زیادی وجود دارد. به‌خصوص این‌که چرا از فضایی که در اسفند ۹۴ در کشور و به‌خصوص در تهران اتفاق افتاد، استفاده نشد و این جای سؤال جدی دارد و باید تأسف خورد که تا چه زمانی باید فرصت سوزی کنیم؟ نمی‌توان چهار سال گذران امور کرد و بعد دوباره از مردم رأی خواست. ما یک تعهدی نسبت به رأی مردم‌داریم و باید با کمک حامیان تفکر اصلاح‌طلبی پاسخگوی رأی مردم باشیم.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *