پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۴

وزیر اطلاعات: اگر امنیت و آرامش نباشد
سرمایه ترسو است و از اینجا می‌رود
ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد اقتصاد هم در آن رشد نخواهد کرد. حجت الاسلام محمود علوی در جمع مردم شهرستان کهگیلویه با استتناد به آیات قرآن کریم، امنیت و برخورداری از اقتصادی شکوفا را باعث زمینه رشد فرهنگی و زمینه بندگی انسانها با خدواند عنوان کرد. وی امنیت و آرامش را دو امر مهم در تحقق اقتصاد دانست و عنوان کرد: اگر این دو نباشند سرمایه ترسو است و از اینجا می رود.
یکشنبه آینده؛ نشست فراکسیون مستقلان با نوبخت درباره برنامه ششم
تسنیم نوشت:‌ سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس از نشست مشترک اعضای شورای مرکزی این فراکسیون با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد. مهرداد بائوج لاهوتی از برگزاری نشست مشترک اعضای شورای مرکزی این فراکسیون با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد و گفت: قرار است این نشست صبح روز یکشنبه هفته آینده( 31 مرداد) و پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شود. وی افزود: قرار است در نشست مشترک شورای مرکزی فراکسیون مستقلان مجلس با آقای نوبخت، نقاط ضعف و قوت لایحه برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گیرد. لاهوتی پیشتر در گفت‌وگویی از عضویت 100 تن از نمایندگان مجلس در فراکسیون مستقلان خبر داده بود.
بررسی طرح استیضاح فانی
در فراکسیون امید مجلس
یرنا نوشت: عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور علی اصغر فانی در جلسه دیروز این فراکسیون خبر داد و گفت: در این جلسه فانی در مورد عملکرد وزارت آموزش و پرورش به نمایندگان گزارش داد. محمود صادقی با اشاره به جلسه عصر دیروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: در این جلسه در مورد طرح استیضاح فانی که به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است، گفت و گوهایی صورت گرفت. وی اظهار داشت: نمایندگان مخالف و موافق استیضاح در این جلسه نظرات خود را مطرح کردند.
همچنین فانی در این جلسه به سوالات نمایندگان پاسخ داد و گزارشی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دوران خود به نمایندگان ارائه کرد. صادقی ادامه داد: از دید بنده، وزیر آموزش و پرورش توضیحات قانع کننده ای داشت ولی نهایتا بنا شد که جمع بندی در مورد طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیات رئیسه این فراکسیون نتیجه گیری شود.
توییت جدید روحانی: ذخیره گندم
در زمان تشکیل دولت 18روزه بود اما امروز
برای 700 روز گندم داریم
رییس‌جمهور در صفحه توییتر خود میزان ذخیره گندم کشور را از زمان آغاز به کار دولت تا به امروز بیان کرده‌است. او نوشت: ذخیره گندم در زمان تشکیل دولت 18روزه بود اما امروز برای 700روز گندم داریم.
مقیمی: کسانی که با منابع سرشار نفتی رشد اقتصادی را به منفی 6 درصد رساندند،‌
از ما سئوال نکنند
ایسنا نوشت:معاون سیاسی وزارت کشور گفت: کسانی که رشد اقتصادی کشور را با منابع سرشار نفتی به منفی 6 درصد رساندند در این رابطه از ما سوال نکنند. محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش بخشداران و فرمانداران استان خراسان رضوی گفت: مخالفان دولت به دنبال این هستند که اقدامات دولت را ناموفق جلوه دهند و مسائل را به گونه‌ای مطرح می‌کنند که امید مردم را از بین ببرند، البته اینگونه نیست که فقط در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌ها برجام را تضعیف کنند بلکه هر موفقیت دولت را طوری جلوه می‌دهند که گویی دولت هر کاری می‌کند تا مردم را در تنگنا قرار دهد.
منتفی‌ شدن بنزین تک نرخی
خادمی از مخالفت کمیسیون متبوع خود با تک نرخی شدن بنزین خبر داد. هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: اعضای کمیسیون انرژی در این جلسه با تک نرخی‌شدن قیمت بنزین مخالفت کردند.
وی به بند ح ماده 14 لایحه قانون بودجه سال 95 اشاره کرد و گفت: بر اساس این ماده دولت خواستار حذف کارت سوخت و تک نرخی شدن بنزین بود که اعضای کمیسیون انرژی با این خواسته دولت مخالفت کردند. نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس افزود: اعضای کمیسیون انرژی با آنچه که مجلس نهم در ارتباط با کارت سوخت و قیمت بنزین مصوب کرده‌ بودند، موافقت کردند.
لاریجانی: غرب خواستار تداوم آشفتگی یمن است
رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل مجلس یمن را در شرایط فعلی این کشور گامی رو به جلو عنوان کرد و گفت که شرایط آینده منطقه امیدوار کننده است و نیروهای مقاومت جایگاه خود را پیدا خواهند کرد.
به گزارش ایسنا علی لاریجانی با بیان اینکه غربی‌ها می خواهند آشفتگی یمن ادامه یابد بیان کرد: تدبیر مسئولان انقلابی یمن به سمتی است که این کشور ساماندهی شود و مردم پایداری کنند . آن‌ها با وجود همه سختی‌ها ایستادگی کردند و از آرمان‌ها و مملکتشان دفاع کردند و اداره کشور را به دست گرفتند و مجلس‌شان را هم تشکیل دادند.
حشمتیان رییس خانه احزاب شد
قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای مدت یکسال رییس خانه احزاب شد. به گزارش ایرنا، نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران در وزارت کشور و با حضور ۱۷ نفر عضو اصلی، ۵ نفر علی البدل و تمامی بازرسان برگزار شد. در این نشست که انتخاب رئیس خانه احزاب به مدت یکسال در دستور کار آن بود، آقایان حشمتیان، میرمحمدی و مرتضوی کاندیدای ریاست بودند که قدرتعلی حشمتیان با کسب ۱۲ رای از 22 رای رییس جدید خانه احزاب شد.
پیش از این، حسن غفوری فرد از جناح اصولگرایان به مدت یکسال رییس خانه احزاب بود. در این جلسه همچنین صدر با ۱۷ رای به عنوان نایب رییس اول، حسین کمالی به عنوان نایب رییس دوم و حسین کنعانی مقدم با ۱۹ رای به عنوان منشی هیات رئیسه انتخاب شدند

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

معرفی تورهای خارجی ارزان

معرفی تورهای خارجی ارزان

محققی که سینما مدیون او است

«دیوید بوردول»، درگذشت

محققی که سینما مدیون او است

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

حسن روحانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد:

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

بم این‌بار پیش از زلزله فروریخت

«ملیکا محمدی» ملی‌پوش فوتبال زنان و بازیکن تیم خاتون بم در سانحهٔ تصادف جان باخت

بم این‌بار پیش از زلزله فروریخت

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *