پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ابراهیم زاده،سرمربی مس کرمان: پشتوانه سازی در مس کرمان مهم‌ترین هدفم است

ابراهیم زاده،سرمربی مس کرمان: پشتوانه سازی در مس کرمان مهم‌ترین هدفم است





۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۳

ابراهیم زاده،سرمربی مس کرمان:
پشتوانه سازی در مس کرمان مهم‌ترین هدفم است
تیم مس کرمان فصل جدید لیگ آزادگان را با مربیگری منصور ابراهیم‌زاده شروع کرده است. این مربی با تجربه که سابقه نائب قهرمانی آسیا با ذوب‌آهن را هم در کارنامه دارد، در مورد شرایط تیم مس کرمان در دو بازی ابتدایی صحبت کرده است.
سرمربی تیم مس کرمان در مورد دو بازی ابتدایی این تیم و کسب دو تساوی در کرمان و بوشهر عنوان داشت: ما دو بازی را مساوی کردیم ولی هنوز فرصت کافی را داریم. ما یک مقدار دیرتر شروع کردیم و تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم.
در بازی اول که در خانه مقابل فجرسپاسی قرار گرفتیم به جز چند دقیقه بر بازی مسلط بودیم. در بازی دوم شرایط برای ما خیلی متفاوت بود. رطوبت در کرمان 6 تا 10 درجه است اما در بوشهر طوبت 50 بودو هوا هم خیلی گرمتر بود. شروع خوبی داشتیم و گل هم زدیم و البته گلی که خوردیم روی ضربه پنالتی بود که با ابهاماتی در مورد درست بودن آن همراه بود. البته ما در این دو بازی با آسیب‌دیدگی‌هایی هم روبرو بوده‌ایم ولی فکر می‌کنم هر چه جلوتر برویم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
ابراهیم‌زاده در پاسخ به اینکه آیا نفرات مورد نظر خود را جذب کرده، گفت: ما نفرات خود را برمبنای بودجه باشگاه تهیه کردیم. این رقم هم برای باشگاه رقم مناسبی به حساب می‌آید. ولی به صورت کلی با بودجه‌ای که داشتیم نفرات خوبی را جذب کردیم.
سرمربی سابق ذوب‌آهن در خصوص قول صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: در بستن نفرات به شکلی کار کردیم که بتواند پشتوانه‌های خوبی برای باشگاه فراهم کند. به دنبال این هستیم که چه صعود کنیم و چه نکنیم پشتوانه‌های خوبی برای تیم درست کرده باشیم. من تیمی را تحویل گرفتم که بازیکنی نداشت و من هر جا بوده‌ام به دنبال پشتوانه سازی بوده‌ام. در نفت تهران هم همین روال را دنبال کردم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *