پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حسن روحانی: به برجام خوشبین‌ هستیم، به آمریکا بدبین

حسن روحانی: به برجام خوشبین‌ هستیم، به آمریکا بدبین





۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۴

حسن روحانی:
به برجام خوشبین‌ هستیم، به آمریکا بدبین

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم کهگیلویه و بویر احمد گفت: «برجام برای این بود که دیوارها برداشته شود تا دانشمندان و ملت ما بتوانند برای کشور رونق اقتصادی ایجاد کنند خوش‌بینی به برجام به معنای خوش‌بینی به ابرقدرت‌ها نیست به برجام خوشبینیم و به آمریکا بدبین هستیم.» گزیده صحبت های رئیس جمهور را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری بخوانید:
اگر ما امروز توانستیم در روزهای سخت این منطقه در شرایطی که دشمنان انقلاب قیمت نفت را به یک سوم و یک چهارم رسانده اند به رشد نزدیک پنج درصد برسیم این به معنای اعتماد مردم به دولت و اتحاد دولت و ملت است.
بر خلاف اراده دشمنان، امروز هر چه بخواهیم نفت صادر می‌کنیم. شاید رفع تحریم بر خلاف منافع عده‌ای باشد اما ملت مسرور است. حل مشکل اشتغال جوانان شدنی است و ۷۵۰۰ بنگاه اقتصادی تا پایان سال فعال خواهد شد.
امروز می‌بینید که ۳۵۰ هیات اقتصادی و ۱۶۰ هیات سیاسی در سراسر دنیا به سرزمین ما سفر کرده است، لذا ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان این سرزمین و انقلاب ایستادگی کرده و خواهد کرد.
بدانید همانطور که این دولت در زمینه تورم، توانست تورم را تک‌رقمی کند، با حمایت شما رونق را به اقتصاد کشور برخواهیم گرداند. امروز می‌بینیم یکی از اهداف بلند همه ما آن است که نسل جوان ما را در مسیر کار و کوشش و شغل مناسب و متناسب با علم و دانش آنها قرار دهیم.
چرا ما در برابر شش قدرت بزرگ دنیا سی ماه ایستادگی کردیم و دلاورانه دیپلمات‌های شجاع شما برای سرزمین ایران غرور آوردند. درست که صهیونیست‌ها امروز از پیروزی ما ناراحت هستند و چند همسایه جنوبی ایران متاسفانه با کودک‌صفتی‌شان از پیروزی ملت ایران ناراحت‌اند، اما ملت ایران با ایستادگی و وحدت و رهنمودهای رهبر توانست پیروزی بزرگ سیاسی تاریخی را به‌دست بیاورد و زنجیرها را ار روزی پای این ملت بگسلد و شرایط را برای رشد اقتصادی فراهم کند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *