پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نمایندگان مجلس نهم این روزها چکار می کنند؟ سه قوه میزبان نمایندگان سابق

نمایندگان مجلس نهم این روزها چکار می کنند؟ سه قوه میزبان نمایندگان سابق





۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۳

نمایندگان مجلس نهم این روزها چکار می کنند؟
سه قوه
میزبان نمایندگان سابق

ده‌ها نفر از نمایندگان سابق مجلس نهم در روزهای گذشته در مسئولیت‌های جدید مشغول کار شدند.
به گزارش ایلنا، در حالی که نزدیک به سه ماه از آغاز به کار مجلس جدید می‌گذرد، جمعی از نمایندگان سابق مجلس حالا کار خود را در مسئولیت‌های جدید شروع کرده‌اند. تعدادی همچون باهنر و حقیقت‌پور از سوی لاریجانی در مسئولیت‌های قوه مقننه به عنوان مشاور منصوب شدند و تعدادی به قوه قضائیه رفتند و تعدادی به ارگان‌های نظامی بازگشتند؛ برخی نیز بازگشت به مطب طبابت و کرسی استادی دانشگاه را به کارهای اجرایی ترجیح دادند. با این حال تعداد قابل توجهی از نمایندگان ناکام مجلس نیز به وزارتخانه‌های مختلف دولت رفتند و مسئولیت‌های حساس گرفتند.
وزارتخانه‌های نفت و نیرو و راه، میزبان مجلس نهمی‌ها
وزارت‌خانه‌های نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، کار، راه، کشور و بهداشت بیش از سایر وزارت‌خانه‌ها توانسته است به شوق خدمت نمایندگان مجلس نهم پاسخگو باشد. در این میان البته برخی انتصاب‌ها نیز جای تعجب دارد. از جمله انتصاب افرادی که کمترین همکاری و همراهی را با سیاست‌های اعتدالی دولت داشتند در برخی وزارت‌خانه‌ها.
البته درباره این انتصاب‌ها اخبار دیگری نیز شنیده می‌شود؛ از جمله احتمال انتصاب یکی از نمایندگان استان‌های جنوبی به ریاست یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی کشور یا انتصاب یکی از نمایندگان استان‌های زاگرس‌نشین به معاونت یکی از نهادهای اطلاعاتی.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *