پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | استاندارکرمان در جلسه شورای اداری: تاکنون نمایندگان به خود اجازه دخالت در کار ما را نداده‌اند

استاندارکرمان در جلسه شورای اداری: تاکنون نمایندگان به خود اجازه دخالت در کار ما را نداده‌اند





۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۶

استاندارکرمان در جلسه شورای اداری:
تاکنون نمایندگان به خود اجازه دخالت در کار ما را نداده‌اند

جلسه شورای اداری استان کرمان عصر روز گذشته در محل سالن شهید مرتضوی استانداری و با حضور سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران سراسر استان و مدیران و مسئولان ادارات برگزار شد. در ابتدای این مراسم عمده خبرها و اتفاقات روی داده طی تیر و مرداد ماه در استان کرمان با پخش کلیپی برای حاضرین نمایش داده شد و پس از آن سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان روایتی از امام رضا(ع) همگان را به حذر کردن از حرص و حسد ورزیدن برای رسیدن به مقام و منصب توصیه کرد و افزود: در بعضی جاها برای برطرف کردن مشکلات مردم باید حریص بود.مسئله بیکاری و اشتغال بحث مهمی است که همه درباره آن صحبت می کنند اما در عمل حل این مشکلات بسیار سخت است و اگر دولت یازدهم موفق شود تا حدی این کار را انجام دهد مردم مامتوجه می شوند و سپاس خودشان را از دولت بجا می آورند.
در ادامه محمد رضا فتوت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان به بزرگداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: کمیته های مختلفی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این هفته در استان و شهرستان ها راه اندازی کردیم تا بتوانیم برنامه های تدوین شده و کارهای انجام گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.
وی ادامه داد: برای اطلاع رسانی دستاوردهای انجام شده قصد داریم در محل پارک مادر و با ایجاد نمایشگاهی که تقریبا برنامه ریزی شده هرچه بهتر با حضور دستگاههای اجرایی این هفته را گرامی بداریم، از دوستان و مدیران اجرایی تقاضا داریم با توجه به بودجه موجود و کارهای انجام شده در این مدت سه سال اخیر، به مردم گزارش کامل و مفصلی ارائه شود تا نه در حق کارمندان دولت و نه در حق مردم اجحاف شود.برای مثال در بخش کشاورزی مردم باید بدانند بعد از سال 83 که جشن خودکفایی گندم انجام شد و پس از آن مجددا واردات گندم به بالاترین حد خود رسید اما در دولت اخیر مجددا به همان مرز تولید گندم رسیدیم و مطمئنیم با برنامه های خوب و همه با هم، این خودکفایی ادامه خواهد داشت.
دکتر حسین امیری، رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اقدامات موثر در راستای توسعه اقتصادی و هماهنگی بی نظیر بین نمایندگان و استاندارگفت: برای توسعه این استان از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب همه با هم تلاش می کنیم تا در کناراستاندار به این خواسته کلی برسیم. رونق فضای کسب و کار،برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تامین زیرساخت ها، رفع چالش های موجود بر سر راه واحدهای تولیدی و ایجاد بازار مصرف، از مهمترین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی در استان کرمان است.
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در پخش پایانی جلسه شورای اداری استان با اشاره به سند راهبردی پیشرفت استان که مبتنی بر ولایت وتوسعه بود و مرور زمان درستی و صحیح بودن آن را نشان داد، بیان کرد:از هر مسئله و حاشیه های سیاسی پرهیز کنیم که عاقبت بخیری مردم را با خودمان داشته باشیم.
استاندار بیان کرد: در جلسه ی مشترک هیئت دولت با استانداران سراسر کشور،بسیاری از اختیارات دستگاه های اجرای به واحد های استانی تفویض شد و این اقدام بیشتر در بخش جهاد کشاورزی و صنایع معادن بودند که از رجوع و تصمیم گیری مسائل استانی در پایتخت جلوگیری می کنند.این تصمیم دولت، می تواند نقش خوبی در شکوفایی اقتصاد مقاومتی تا پایان سال در استان را ایفا می کند.
وی به فضای بی نظیر وحدت سیاسی در استان پرداخت و افزود: باید اقتصاد استان کرمان را مردمی کنیم همان گونه که تا حالا این چنین بوده، ارزش کار ما آنچنان بوده که تولیت آستان قدس رضوی هم بر آن تاکید کرده و انشالله سازمان و نهاد اقتصاد مقاومتی را در استان کرمان در سال آینده پایه ریزی کنیم.
اقدامات خوب همکاران ما درنیروی اطلاعات و انتظامی کرمان در هفته های اخیر همه در جهت ارتقا امنیت و توسعه امنیتی بوده است.
رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش به تفکیک قوا اشاره کرد و گفت: تفکیک وظایف قوا جزء ارکان حکومت است و خوشبختانه در استان کرمان تاکنون نمایندگان به خود اجازه دخالت در کار ما را نداده اند و ما نیز نخواسته ایم در کار آنها دخالت کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *