پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۰۹

اطلاعیه میراث‌فرهنگی درباره آزاد شدن تورهای ترکیه
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور اطلاعیه ای، لغو ممنوعیت اعزام تورهای گردشگری به ترکیه را اعلام کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: حسب مذاکرات به عمل آمده در سفر اخیر وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به آنکارا و درخواست های مکرر دولت ترکیه به منظور برقراری مجدد تورهای مسافرتی، با استناد به شرایط با ثبات موجود در آن کشور و اعلام وجود فضای امن برای گردشگران خارجی و همچنین اعلام آمادگی دولت آن کشور نسبت به تامین خسارت دفاتر و شرکت‌های ایرانی ، بدین وسیله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لغو ممنوعیت ثبت نام و اعزام تورهای گردشگری به مقصد ترکیه را اعلام می دارد.
آیت الله خاتمی: عده‌ای از خودباختگان می‌گویند با شعار «مرگ بر آمریکا» این کشور نمی‌میرد
تسنیم نوشت:عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: خودباختگانی که می‌گویند با شعار»مرگ بر آمریکا» آمریکا نمی‌میرد، بدانند با لطف خدا آنچنان که سوسیال دموکراسی شرق سرنگون شد در آینده لیبرال دموکراسی غرب هم سرنگون می‌شود، ولی باید مراقب باشیم ناخداگاه خودباختگی در جان ما نیاید.
ترامپ: وقتی گفتم اوباما بنیانگذار داعش است کنایه زدم؛ البته خیلی هم کنایه نبود!
نامزد جمهوریخواهان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اخیرا گفته بود اوباما بنیانگذار داعش است به حملات رسانه ای پاسخ داد. به گزارش خبرآنلاین ترامپ گفت: وقتی من گفتم اوباما بنیانگذار داعش است منظورم کنایه بود. همه می دانند که من کنایه زدم و منظورم این بود که اوباما با رفتارهایش و اشتباهتش بانی و مسبب بوجود آمدن داعش شد. او در ادامه گفت: البته اگه بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم خیلی هم کنایه نزدم.
ظریف: بدخواهان ایران فکر می‌کردند همه چیز تمام شده است
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: ایران در طول سه دهه، قدرت عظیم معنایی در منطقه ایجاد کرد و در این شرایط توافقی انجام شد که حداقل کسی در دنیا ادعا نکرد جمهوری اسلامی ایران طی آن، غیرعزتمندانه عمل کرده است. وزیر امور خارجه ادامه داد: ما تاکنون هیچ کشوری را ندیده ایم که تحت تحریم فصل هفت سازمان ملل متحد قرار گیرد و از این تحریم ها نجات یافته باشد. زمانی که اولین قطعنامه علیه ایران تصویب شد همه کسانی که در منطقه نگران قدرت ایران بودند نفس راحت کشیدند . بدخواهان منطقه ای ما فکر می کردند همه چیز تمام شده است و به دلیل خیال بافی هایشان خوشحال بودند.
باهنر: ممکن نیست قاطبه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کنند
ایلنا نوشت: نایب رییس سابق مجلس خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم از الان موضع منفی یا مثبت نسبت به کسی داشته باشیم، همان زمان هم که کاندیدایی را معرفی می‌کنیم به صورت منفی در مورد کاندیداهای دیگر صحبت نمی‌کنیم. اما معتقد نیستم که ممکن است قاطبه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند، احتمال این فرضیه خیلی ضعیف و حتی نزدیک به صفر است. ما در میان اصولگرایان افرادی را داریم که می‌گویند چاره‌ای جز حمایت از روحانی نداریم از طرفی افرادی هم مثل دبیرکل جامعه روحانیت اعلام می‌کنند خیلی بعید است از روحانی حمایت کنیم بنابراین انواع اظهارات مطرح می‌شود، ولی جمع‌بندی آن را در بهمن و اسفند خواهیم دید. محمدرضا باهنر در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اصولگرایان برای ترمیم پایگاه رای خود به احمدی‌نژاد روی خواهند آورد، ابراز داشت: از شما سوال می‌کنم در مجلس دهم اصولگرایان پیروز شدند یا اصلاح‌طلبان؟ الان مجلس دست اصلاح‌طلبان است یا اصولگرایان؟
آیت الله علم الهدی: برخی دولتمردان جبهه لائیک را پشت سرخود جمع کردند
آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم از منکرات شرعی جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: قصد آزار کسی را نداریم اما متأسفانه قصه جبهه لائیک در کشور یک غذای چرب و گرمی است که همه می‌خواهند آن را امتحان کنند؛ برخی دولتمردان تلاش کردند تا با جمع‌ کردن آنان پشت سرخود، حاشیه قدرت ایجاد کنند.
وزیر کشور: بگیر و ببندها، مردم را مایوس می‌کند
خبر آنلاین نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه روسا و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر که در وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سخنان دادستان تهران که گفته‌اند؛ لازم است در برخی مواقع به جای «اقدامات فرهنگی» در حوزه عفاف و حجاب «اقدامات سرهنگی» صورت گیرد، چیست؟ گفت: اول باید این موضوع را از خود دادستان بپرسید، منظور ایشان شاید این باشد، اگر موضوع فساد سازمان یافته و تشکیلاتی و برنامه‌ریزی قصد چنین کاری باشد، قانون حتما برخورد می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی باید آخر خط باشد، گفت: سال گذشته شاهد بگیر و ببندهای زیادی بودیم و تعداد زیادی را گرفتیم و بردیم و تعهد گرفتیم، اما این افراد فردا روزی قرار است؛ ازدواج کنند و یا شغلی برای خود اختیار کنند و این افراد ناامید و مایوس می‌شوند؛ چرا که نگران پرونده خود هستند.
معاون فرهنگی سپاه: برجام 2 و 3 از
سیاست های دشمن است
سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برجام 2 و 3، اظهار داشت: دشمن همیشه سه محور را در مقابله با ملت ایران در نظر گرفته است که می توان از موارد تحریم، نفوذ و تغییر باورها در این زمینه نام برد.
قطعا تحریم ها به خاطر مسائل هسته ای ما نیست بلکه آن ها با تحریم می خواهند برجام 2 و برجام 3 را پیگیری کنند و از قدرت ایران در منطقه بکاهند.
خبر پاره شدن بنر رئیس‌جمهوری در یاسوج صحت ندارد
ایرنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبر منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر پاره شدن بنر رئیس جمهوری از سوی عده ای از افراد در برخی میادین و بلوارهای شهر یاسوج در آستانه سفر هیات دولت به استان شایعه است.
فتاح محمدی اظهار کرد: پارگی جزئی 2 الی سه مورد بنر روحانی در یاسوج به دلیل وجود میخ و یا فنر پشت پایه ها و ستون ها بوده است. وی گفت: بازدیدی که از تعدادی از بنرهای نصب شده رئیس جمهوری در میادین و بلوارهای یاسوج داشتم هیچ مشکل و یا موردی مبنی بر پاره شدن عمدی این عکس ها مشاهده نشده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *