سایت خبری پیام ما آنلاین | بدرقه کاروان کرمانی پارالمپیک به همت کارگروه ورزشی دفتر زاهدی کرمان رکورددار مسافران پارالمپیک

بدرقه کاروان کرمانی پارالمپیک به همت کارگروه ورزشی دفتر زاهدی کرمان رکورددار مسافران پارالمپیک





۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۳۷

بدرقه کاروان کرمانی پارالمپیک به همت کارگروه ورزشی دفتر زاهدی
کرمان رکورددار مسافران پارالمپیک

آئین بدرقه ملی پوشان کرمانی کاروان پارالمپیکی ایران شرکت کننده در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل جمعه شب و با همت کارگروه ورزشی دفتر پروفسور زاهدی در محل تالار پالیز برگزار شد. در ابتدای این مراسم که علی رمضانی، رییس صداو سیمای مرکز کرمان، امجد مسعودزاده، مدیرعامل باشگاه مس، محمد صنعتی خیر و ورزش یار کرمانی، و جمع دیگری از پیشکسوتان، مسئولان و ورزشکاران کرمانی شرکت داشتند، حضار به ورزشکاران کرمانی حاضر درریو را تشویق و برای موفقیت همگی آنها دعا کردند. سپس عباس صادق زاده، رییس کل بهزیستی استان کرمان در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جمع، گفت:
این برنامه به احترام ورزشکاران برنامه ریزی شده و با افتخار اعلام می کنم که استان کرمان با داشتن 8 ورزشکار و 3 مربی، بیشترین آمار را در بین استان های ایران از لحاظ شرکت کننده در مسابقات برزیل دارد و حدود 10 درصد از کاروان منا را کرمانیان عزیز تشکیل می دهند که این یک افتخار بزرگ و باارزش برای کل استان کرمان است.امیدواریم بتوانیم زمینه ای برای حضور بیشتر این عزیزان را در تمامی زمینه ها، اعم از ورزشی و غیره را فراهم سازیم تا استعدادهای پرفروغ استان را شناسایی و هدایت کنیم، شرکت این تعداد از ورزشکار در پاراالمپیک نشان دهنده ظرفیت بالای استان در رشته های متفاوت ورزشی است. حدود 3000 نفر از خانواده معلولین ما در رشته های ورزشی فعالیت دارند که تقریبا 500 نفر از آنها دارای مدال و رتبه ور سطح کشور هستند که می طلبد بیش از پیش از این عزیزان حمایت و قدردانی شود.از تمامی عزیزان و بزرگوارانی که در برپایی این همایش مشارکت داشتند تشکر و قدردانی می کنیم و از آقای زاهدی تمنا داریم، به تامین اعتبارات لازم برای ورزش و سازمان بهزیستی نگاه ویژه ای داشته باشیم وزمینه جذب منابعی غیراز منابع داخلی را برای کمک به آنها فراهم آوریم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کمک و حمایت استاندارکرمان بتوانیم مراسم باشکوه دیگری را برای بدرقه این بزرگواران برگزار کنیم.
پس از صحبت های مدیر کل بهزیستی استان، سرداررضا بنی اسدی، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز ضمن اشاره به سابقه آشنایی دیرینه با آقای نصیری و خانم کردستانی و دیگر ورزشکاران گفت: وظیفه من و همکارانم ایجاد امنیت و آرامش برای ملت عزیز است و ورزش یکی از راهکارهای موثری است که ما را در رسیدن به این هدف والا کمک می کند. هرجا رخوت و تنبلی و بیکاری باشد زمینه برای رواج پدیده های شوم اجتماعی و تخلفات افزایش پیدا می کند و انحرافات بیشتری بوجود می آید. این عزیزان که نماینده ورزش استان در جهان هستند باعث افتخار بنده و همه هم استانی های عزیز هستند و برای همه آنها آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی میادین مهم از جمله در برزیل را دارم.
فرمانده انتظامی کرمان در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: ارادت من زمانی به آقای نصیری بیشتر شد که ایشان مدال خوشرنگ طلای خودشان را در پاراالمپیک قبلی تقدیم به سردار جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی کردند و این نشان داد این عزیزان در کنار پرداختن به جسم خودشان، از روحیه و بینش اعتقادی و سیاسی خوبی بهره مند هستند.
محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این همایش ضمن تبریک میلاد امام رضا «ع» و بزرگداشت و ارزش دهه کرامت بیان کرد: کرمان پتانسیل زیادی در ورزش و پیشرفت دارد و باید همه با هم ودست در دست هم برای این موفقیت ها و پیشرفت ها تلاش کنیم. درود می فرستیم به همت والای این ورزشکاران و مربیان و حامیان آنها.
وی با تبریک و بزرگداشت روز خبرنگار بخصوص خبرنگاران حوزه ورزش، از همه افراد و مسئولانی که در رشد و بسط ورزش در استان فعالیت دارند سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد تا در دوره بعدی مسابقات پارالمپیک شاهد حضور افراد بیشتری را از استان کرمان باشیم. هدف از برگزاری این مراسم که با تلاش کارگروه ورزش دفتر من انجام شده، هم برای قدردانی از ورزشکاران حاضر در پاراالمپیک است و هم تشکر و سپاسگزاری از افرادی مانند حاج محمد صنعتی، ایرج کهندل، حاج آقا کامیاب و برادارن مولا و دیگربزرگوارانی که با حمایت های همه جانبه خود از ما و این بزرگان حمایت کردند.
در پایان این همایش که با برنامه های متنوعی نیز همراه بود، از اعضای کاروان کرمانیان پاراالمپیک ایران اعزامی به ریودوژانیرو برزیل با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.
شایان ذکراست اسامی اعضای کرمانی کاروان ایران در پاراالمپیک به شرح دیل است؛
1- زهرا نعمتی، پرچم دار کاروان المپیک وعضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران
2- پیمان نصیری، عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین ایران
3- عشرت کردستانی، پرچم دار کاروان پاراالمپیک و عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران
4- سمیه عباسپور، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران
5- ایمان فرح بخش، مربی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان ایران
6- مریم ایران منش، سرمربی تیم والیبال نشسته جانبازلان و معلولان ایران
7- صادق رحیمی، عضو تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان ایران
8- محمدرضا مهنی نسب، عضو تیم ملی والیبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان ایران
9- بتول جعفریان، عضو تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران
10- بتول خلیل زاده، عضو تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران
11- سجاد مرادی، مربی پیمان نصیری

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *