پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۴

تایید تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد از سوی وزیر کشور
– خانه ملت نوشت: وزیر کشور درخصوص فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: محتوای سخنرانی‌های ایشان دلالت بر شائبه انتخاباتی بودن آنها دارد. عبدالرضا رحمانی فضلی درخصوص شائبه انتخاباتی بودن تجمعات و سخنرانی‌های احمدی‌نژاد گفت: تجمعات صورت گرفته باید با مجوز قانونی باشد.
احمد خاتمی: برخی روحانیون نباید با اشرافی‌گری و زندگی آنچنانی آبروی روحانیت را ببرند
ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از روحانیان نباید با اشرافی گری و زندگی های آنچنانی آبروی روحانیت را ببرند زیرا عملکرد آنها در فضاهای مجازی علیه سایر روحانیان استفاده می شود.
حضرتی: اصلاح‌طلبان هیچ شرطی برای حمایت از روحانی ندارند
الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره شرط و شروط‌هایی که اخیرا برخی اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی مطرح می‌کنند و اینکه آیا این شروط ها پروژه عبور از روحانی را رقم نمی‌زند، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: اصلاح‌طلب‌ها هیچ شرطی برای حمایت از آقای روحانی ندارند و قطعا از او در انتخابات سال بعد حمایت می کنند. گاهی افراد نظرات شخصی‌شان را بیان می‌کنند ولی این تصمیم مجموعه اصلاح طلبی نیست.
یک نماینده مجلس خبرگان:یعنی چه که به دنیا بگوییم ما اهل منازعه نیستیم؟
24آنلاین نوشت:نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: عده‌ای می‌گویند باید رحمانیت نظام را به تصویر بکشیم یا عنوان می‌کنند که پیام مردم در انتخابات این بود که به دنیا بگویند ما اهل منازعه نیستیم، هدف این‌گونه صحبت‌ها چیست؟
آیت‌الله عبدالمحمود عبدالله در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص نحوه مبارزه با دشمنان و کفار گفت: خداوند در آیات متعدد قرآن از جمله اینکه می‌فرماید «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» باید در مقابل دشمن با قاطعیت ایستاد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مگر قرآن نگفته است که چنان با دشمن درگیر شوید که عصبانیت و غلظت را در شما ببیند حال این‌گونه صحبت‌ها چه هدفی دارد؟
علم‌الهدی: چرا توریست فاسق باید به مشهد بیاید،نمی‌گذاریم عیاشی آزاد باشد
تسنیم نوشت:نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مشهد شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی بیان کرد: در همه دنیا نمونه این مدیریت را داریم، مگر شهر واتیکان دارای مقیاس‌های قداستی نیست و همه جریان‌ها، قداستش را حفظ نمی‌کنند؟ ما باید بدانیم که در شهر امام رضا(ع) زندگی می‌کنیم، در شهر امام رضا(ع) نمی‌شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته‌فکر چانه‌زنی کرد. شما اگر کنسرت میخواهی جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟
فرمانده کل سپاه: نفوذ بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده
فرمانده کل سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر نسبت به نفوذ دشمن در انقلاب هشدار دادند چون این خطر وجود دارد و این بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است.
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با عنوان این مطلب که یکی از وظایف سپاه برقراری امنیت است که در حوزه‌های دفاعی در زمان تهدیدهای خارجی به برادران ارتش مانند دفاع مقدس کمک می‌کند، گفت: وظیفه اصلی ما مقابله با تهدیدات نرم فرهنگی و سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و در نهایت حفظ انقلاب است که تلاش برای این وظیفه اصلی را براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، باید به صورت غیرمحافظه‌کارانه انجام دهیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *