پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | از امروز و در شهرهای مختلف کشور آغاز هفته دوم لیگ دسته اول ایران

از امروز و در شهرهای مختلف کشور آغاز هفته دوم لیگ دسته اول ایران





۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۲

از امروز و در شهرهای مختلف کشور
آغاز هفته دوم لیگ
دسته اول ایران
رقابتهای هفته دوم لیگ دسته اول کشور با برگزاری چند دیدار از امروز شنبه 23 مردادماه آغاز خواهد شد و نمایندگان استان کرمان در شهرهای مختلف به دیدار حریفان خود می روند.
لاله های نارنجی
میهمان بندرنشینان خلیج فارس
در یکی از این دیدارها که از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود، تیم فوتبال ایرانجوان این شهر میزبان مس کرمان خواهد بود. این دیدار را شاید بتوان تقابل دو تیم ناکام هفته اول برشمرد چرا که مسی ها در شهر کرمان و با هدایت سرمربی بزرگ خود یعنی ابراهیم زاده مقابل تیم 10 نفره فجر سپاسی شیراز با تساوی 2-2 متوقف شدند و بندر نشینان بوشهری با سه گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شدند. این بازی در حالی امروز برگزار می شود که ایرانجوان با مربی گری محمد خرمزی از داشتن زارعی بازیکن خود به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است و مسی ها نیز احتمالا فرزاد حسین خانی کاپیتان باسابقه خود را به دلیل مصدمیت همراه نخواهند داشت، هرچند وضعیت او کاملا مشخص نیست. این دیدار را پیمان فرخی مهر با کمک رحیم حاجی پور، محمد هاشمی نسب و رضا قاسمی قضاوت خواهند کرد.
تقابل آبی پوشان سیرجانی
با تیم آقا فیروز
امرور در حالی تیم های گل گهر و اکسین البرز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به مصاف هم می روند که تقابل دو مربی سرشناس اما متفاوت آنها، دیدنی خواهد بود.
وینگوبگوویچ پیرمرد آرام و بی حاشیه کروات آبی ها در برابر فیروز کریمی شوخ طبع و جنجالی قرار خواهد گرفت. هر دو تیم بازی های هفته ابتدایی خود را با برد مقابل راه آهن یزدان و سپیدرود رشت، پشت سر گذاشتند. بی شک نه تیم باتجربه و دگرگون شده گل گهر سیرجان و نه تیم تازه وارد و کم تجربه اکسین البرز، نمی خواهند در این بازی بازنده باشند و به دنبال سه امتیاز کامل هستند، هرچند تساوی برای تیم البرزی هم نتیجه مناسبی محسوب می شود. قضاوت این دیدار که از ساعت 18 آغاز خواهد شد، بر عهده حسین زیاری است و فرهاد فرهاد پور، رضا حیدری و مصطفی بینش او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.
تیم متمول شهر بابل در دیار پسته
تیم پرسرو صدا و پولدار بابلی امروز در رفسنجان از ساعت 15/17 به مصاف تیم مس این شهر می رود تا دیداری سخت را برگزار کند. دو تیم در هفته اول لیگ شرایط کاملا متفاوتی را داشتند، مس رفسنجان با گل دقایق پایانی مغلوب میزبان تازه صعود کرده پارس جم جنوبی شد اما خونه به خونه موفق شد استقلال اهواز تیم تازه سقوط کرده به لیگ دسته اول را شکست دهد.
با این اوضاع مسی های رفسنجان با سرمربی خود یعنی کلانتری نمی خواهند امتیازی را در این بازی از دست بدهند، در آن سو هم علیرضا مرزبان می خواهد همان کاری را بکند که فصل قبل با پیکان کرد و با جمع آوری امتیازات از همین هفته های ابتدایی جشن زود هنگامی را به لیگ برتر برگزار کند. قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی است و حافظ عظیمی، محمد نوری و ابوالفضل گرجی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.
در جدول رده بندی لیگ دسته اول ایران تا پایان هفته نخست، تیم های گل گهر، مس کرمان و مس رفسنجان به ترتیب در رتبه های سوم، نهم و چهاردهم قرار دارند و مسلما با انجام بازی های امروز تغییراتی در این جدول انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *