پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۵

در حاشیه اجرای عموم نمایش دست ها قول ها را فراموش می کنند؛
رگ بی خون
صندلی های یک تماشاخانه ی تئاتر بسان رگهای بدن می مانند و تماشاگری که برای دیدن تئاتر حضور پیدا می کند و صندلی ها را پر، مانند خون آن. حال همانطور که رگ های بی خون، مرگ یک انسان را رقم می زنند؛ صندلی های بی تماشاگر هم به حتم سبب مرگ تئاتر خواهند شد.
این یک حقیقت غیرقابل انکار است که تئاتر به حضور مردم نیاز دارد، به حمایت و استقبال شهروندانی که تشنه یک رویداد هنری هستند. تئاتر به تشنگان هنر نیاز دارد تا جان بگیرد و زنده بماند.
رنگ هنر – نریمان جعفری: این روزها نمایش «دست‌ها قول ها را فراموش می کنند» به کارگردانی محسن عزیزالهی در تماشاخانه رنگ هنر شهر زرند به روی صحنه می رود. نمایشی بسیار زیبا و قابل تأمل که با بازی خوب زهره یزدان پناه و فرشاد عباسی جلوه ای بهتر به خود گرفته است؛ اما انتظارها از حضور مردم آن طور که باید، برآورده نشده و برخلاف رضایتمندی تماشاگران و تمجید آنها از کیفیت کار؛ «کمیت» چندان راضی کننده نبوده است.
اکنون اما با توجه به این نکته که شهرمان از داشتن یک سینما هم محروم است و عامه ی مردم از نبود چنین مهمی گلایه مندند و حتی اعتراض خود را بارها به گوش مسئولین رسانده اند؛ چگونه می توان هم از نبود سینما گلایه مند بود و هم از چنین رویدادی حمایت و استقبال نکرد؟ بی شک سینما هم مانند تئاتر به حضور و نگاه های شما نیازمند خواهد بود تا استوار باشد؛ پس با استقبال از رویدادهای هنری شهر، به خالی نماندن صندلی های سینمایی که خواستارش هستید تضمین ببخشید و از هنرمندان شهرتان حمایت کنید. سینما هرچند نیست، اما تئاتر که مادر تمامی هنرهاست در دوره های مختلف اجرا شده و میشود و تحت هر شرایطی که بوده پابرجا مانده، بی انصافی است که در کنار هنرمندان بومی مان نباشیم و ناخواسته باعث خشک شدن ریشه هنر شهرمان شویم.
به تماشاخانه شهر بیایید، به تئاتر جان ببخشید و خودرا نیز از هنر سیراب کنیم.

نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان و هنرمندان تمدید شد
روابط عمومی صندوق اعتباری هنر از تمدید نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان این استان خبر داد. به گزارش کرمان تیاتر، نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در سطح کشور و استان تمدید شد .
وی گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر که قرار بود در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضاء و براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران در سراسر کشور از تاریخ ۳۰ ام تیر ماه تا 20 ام مرداد ماه امسال با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق به نشانی honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند تا تاریخ 31/5 تمدید شد. روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اعلام داشت داشتن بیمه پایه که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.
اعضای صندوق با پرداخت حدود 35 درصد از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود. وی گفت: اعضای صندوق که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند می توانند بعد از اتمام زمان ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، برای دریافت هزینه های پزشکی از ابتدای تیرماه سال جاری در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *