پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۲

آغاز تحویل ۱۵ روزه خودروهای رنو داستر اتوماتیک 4WD
تحویل ۱۵ روزه خودروهای رنو داستر اتوماتیک دو دیفرانسیل برای اولین بار، توسط شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران آغاز شده است.
رنو داستر 4*4 تنها خودروی کراس‌اوور دو دیفرانسیل و اروپائی در بازار کشور است که با کمتر از 115 میلیون تومان می‌توان خرید. این خودرو در اروپا پرفروش‌ترین خودروی اقتصادی کراس‌اوور و با قابلیت آفرود است. موتور 2000 سی‌سی توان تولید 135 اسب بخار را دارد و با توجه به داشتن گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک، راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل 2WD، چهارچرخ متحرک 4WD و اتوماتیک یکی را انتخاب کند. سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD و همچنین کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت، امنیت و سهولت بیشتری را در هنگام سفر برای سرنشینان فراهم می‌کند.
هدیه ویژه خرید نقدی همه محصولات رنو، بیمه بدنه و 50 هزار کیلومتر سرویس رایگان بوده و از مزایای خرید در شرایط اقساطی، پرداخت چندمرحله‌ای و وام بدون بهره است. در حال حاضر شرکت نگین خودرو زمان تحویل 15، 30 و 60 روزه را برای فروش مدل‌های 2016 و زمان تحویل 90، 120 ، 150 و 180 روزه را برای پیش‌فروش مدل‌های 2017 اختصاص داده است. حداکثر میزان سود در فروش مشارکتی خودروهای 2017 رنو، 28.5 درصد در نظر گرفته شده است.
اگر به مناطق کوهستانی، جنگلی، برفی و حتی کویری علاقه‌مندید، با رنو داستر 4WD بی‌شک از سفرتان لذت خواهید برد.

هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد
هیوندای سانتافه توانست بالاترین نمره تست ایمنی شرکت بیمه سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا را از آن خود کند.
این کراس اور سه ردیف صندلی پیشتر به دلیل کسب یک نمره لب مرز در تست تصادف از جلو نتوانسته بود بالاترین نمره سازمان ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا را کسب کند.
نسل سوم هیوندای سانتافه در سال 2012 روانه بازار شد. تاثیر تست مذکور باعث یک فرورفتگی بیشتر از 10 اینچ در خودرو شد که به معنای زخمی شدن پای چپ راننده در شرایط تصادف واقعی بود.
مدل 2017 این خودرو به قطعات تقویت کننده بیشتر برای سرنشین همراه شده است.خودروهایی که بعد از مارس 2016 ساخته شده اند همچنین از کمربند ایمنی اصلاح شده برای راننده، عملکرد بهتر در تصادف از جلو برخوردار هستند.
سانتافه 2017 که شایستگی دریافت بالاترین نمره تست تصادف سازمان ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا را بدست آورده همچنین نمره برتر را در سیستم ترمز اتوماتیک اضطراری دریافت کرده است. این کراس اور در سرعت 12 تا 25 مایل بر ساعت به طور کامل از تصادف با موانع مصون است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *