پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۱۴

تأکید مدیرعامل گل گهر بر افزایش همکاری
با صدا و سیما
تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در بازدید از مرکز صداوسیمای کرمان و در دیدار با مدیرکل، معاونین، سردبیران و خبرنگاران این مرکز با تبریک روز خبرنگار بر افزایش همکاری‌های رسانه‌ای تأکید کرد. در این دیدار گرم و صمیمی ناصر تقی زاده با تبریک روز خبرنگار به فعالین خبری در رسانه ملی بابیان اینکه جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی، که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است، بیش از هر زمان دیگری معنا می‌یابد، گفت: «تردیدی نیست که دستیابی به ایران توسعه‌یافته و به طبع آن دستیابی به افق‌های تعیین‌شده در چرخه صنعت و معدن این دیار بدون همت و تلاش شما عزیزان مقدور نخواهد بود.»

2 شهید مدافع حرم وارد کرمان شدند
دو شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون دیروز با استقبال جمعی از مسئولان و مردم وارد کرمان شدند.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید رضا سلطانی و میرزاجان حسینی دو شهید مدافع حرم بعد از تشییع در کرمان قرار است به ترتیب بر دوش مردم شهرستان‌های رفسنجان و بردسیر تشییع و در همان شهرستان‌ها به خاک سپرده شوند. زمان تشییع و خاک‌سپاری دو شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون ساعت 17 امروز اعلام‌شده است. این دو شهید در سوریه و درنبرد با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرگ کودکان
در استان کرمان بیشتر از متوسط کشوری
به گفته حقدوست مرگ کودکان در استان کرمان 20 درصد از متوسط کشوری بالاتر است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: «مسمومیت های مصرف سموم کشاورزی و متادون دو عامل اصلی مرگ کودکان در استان کرمان است.» علی اکبر حقدوست افزود: «در استان کرمان مرگ مادران در زایمان سی درصد بیشتر از متوسط کشوری است که بیشتر آن به علت ضعف زیرساخت ها و وجود زنان افغان است.» وی با اشاره به اهمیت مکان های زایمان در حفظ حقوق مادر و نوزادان از افتتاح مراکز زایمان با حضور پدر خانواده، اواخر پاییز امسال در کرمان خبر داد.

شیب زیرگذر جبلیه اصلاح شد
شهردار کرمان گفت: «شیب زیرگذر گنبد جبلیه را در طی دو روز اصلاح کردیم و اکنون آماده استفاده شهروندان است.» به گزارش ایسنا، علی بابایی افزود: «فقط محدودیت‌های میراث فرهنگی باعث این شیب شده بود و نه چیز دیگری چراکه این طرح دارای مشاوره بوده است.» وی بابیان اینکه بعد از پیگیری رسانه‌ها و موافقت میراث فرهنگی، طبق وعده‌ای که داده بودیم 2 روزه شیب این زیرگذر را اصلاح کردیم، ادامه داد: «همچنین در این فرصت اجرای راست‌گردهای این تقاطع با جدول‌های جدید در حال انجام است.» شهردار کرمان بابیان اینکه اکنون زیرگذر گنبد جبلیه با شیب استاندارد قابل‌استفاده است و مشکلی برای شهروندان در این زیرگذر نیست، خاطرنشان کرد: «مقرر کرده‌ایم المانی نیز در تقاطع گنبد جبلیه نصب شود که با هماهنگی‌های انجام‌شده در آینده‌ای نزدیک این المان نیز نصب می‌شود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *