پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۵۲

واکنش کرباسچی به خبر استعفای جهانگیری از حزب کارگزاران
ایسنا نوشت: دبیر کل حزب کارگزاران اخبار مربوط به استعفای اسحاق جهانگیری از حزب کارگزاران را تکذیب کرد.
غلامحسین کرباسچی در این باره اظهار کرد: از زمانی که آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شدند ترجیح دادند با توجه به مسئولیت و موقعیت خود در دولت لباس حزبی پررنگی نپوشند.وی ادامه داد: شورای مرکزی کارگزاران نیز که ریاست افتخاری را به آقای جهانگیری داده بود اکنون با ایشان توافق کرده که این مسئولیت تشریفاتی را نداشته باشند و آقای محسن هاشمی آن را اداره می‌کنند.
در عین حال باید گفت که ایشان هیچ وقت در جلسات شرکت نمی کردند و فقط گاهی در دیدارهای نوروزی و کنگره‌ها حضور دارند.

توصیه نایب رییس اصلاح‌طلب مجلس
به روحانی:
هوای حامیان‌تان را داشته باشید
عصر ایران نوشت: نایب رییس مجلس دهم گفت: آقای روحانی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید هوای کسانی را که از وی حمایت کرده‌اند داشته باشد.
مسعود پزشکیان در مورد اینکه آیا حمایت اصلاح طلبان از روحانی مشروط خواهد بود یا نه گفت: به هر حال آقای روحانی باید کسانی را که از وی پشتیبانی و دفاع کردند و او را قبول کردند مورد حمایت قرار دهد و در واقع رییس جمهور باید هوای کسانی که خواهان وی بوده و هستند داشته باشد.
نماینده مردم تبریز ادامه داد: در همه حوزه های سیاسی و اقتصادی قدم اول برای موفقیت این است که هوای مشتری را داشته باشیم، مشتری کسی است که در دکان ما آمده است و می خواهد از ما جنس بگیرد و این یعنی ما را قبول دارد و باید هوای این مشتری را داشت،کسی که در دکان ما نمی‌آید و ما را قبول ندارد دلیلی ندارد خودمان را بکشیم که وی ما را قبول کند.
وزیر بهداشت دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی اگر می‌خواهد موفق باشد باید هوای کسانی را که دولت وی را قبول دارند و برای این دولت مایه گذاشته و کار کرده اند داشته باشد و این یک قاعده است که باید رعایت شود.
وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی در خیلی جاها هوای افرادی را که از وی حمایت کرده‌اند نداشته گفت:اولین قدم آقای روحانی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید این باشد که هوای کسانی را که از وی حمایت کرده اند داشته باشد و در گام بعدی می توانند با کسانی که وی را قبول ندارند بنشینند و بحث کنند.

سوال همشهری از دبیرکل موتلفه:
چرا کسی توی دهن احمدی‌نژاد نمی‌زند؟
روزنامه شرق نوشت: خبرنگار همشهری در جلسه پرسش و پاسخ محمدنبی حبیبی، دبیرکل موتلفه با اشاره به نوع بازی مؤتلفه در انتخابات مجلس گذشته خطاب به حبیبی گفت که شما نقش تدارکاتچی جبهه پایداری و رهپویان را بازی کردید و در شرایطی که احمدی‌نژاد پرچم تبیین گفتمان انقلاب را برداشته است، شما کجا هستید و چرا توی دهانش نمی‌زنید؟ دبیرکل مؤتلفه پاسخ داد: «ما موافق این نوع ادبیات نیستیم و شما هم تکرار نکنید».

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *