پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۱۹

ارسال نامه وزیر کشور به رئیس قوه قضاییه درباره کنسرت‌ها
سخنگوی وزارت کشور گفت:‌ «نامه وزیر کشور درباره لغو کنسرت‌ها در خراسان رضوی امروز برای رئیس قوه قضاییه ارسال شده است.» به گزارش ایسنا سلمان سامانی اظهار کرد: لغو کنسرت در خراسان رضوی مسئله‌ای بود که وزیر کشور باهمه دغدغه‌هایی که دارد در اجرای اصل حاکمیت قانون و صیانت از آن به این مسأله ورود کرد. وی افزود: وزیر کشور نامه‌ای تهیه و آن را امروز به رئیس قوه قضاییه ارسال کرد تا راه حلی برای مسأله لغو کنسرت‌ها در خراسان رضوی اندیشیده شود. سامانی در پایان خاطر نشان کرد: ما معتقدیم منطقی ترین راه حل، صحبت شفاف با رئیس قوه قضاییه در جهت اتخاذ رویه‌ای واحد است تا در این گفت‌وگوها، قوه قضاییه نگاه حقوقی خود را به مسأله برگزاری کنسرت‌ها در خراسان رضوی اعلام کند.

جهانگیری:
هتاکان موجبات طرد خود را فراهم می‌کنند
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اقدام برخی و تخریب علیه روحانی گفت: تجربه به ما می‌گوید که این گونه رفتارها بیش از همه موجبات طرد خود هتاکان را از سوی ملت بزرگ ایران فراهم می‌کند. به گزارش خبرآنلاین اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به سفر رییس جمهور به باکو جهت شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، آذربایجان، روسیه نوشت: امروز برای بدرقه رسمی ریاست محترم جمهوری که به دعوت رییس جمهور محترم آذربایجان و برای شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان سفر دوروزه خود را به این کشور آغاز کردند، به فرودگاه مهرآباد رفتند. حقیقتا این روزها دکتر روحانی مظلوم واقع شده‌اند. این حجم بالای از هجمه‌ها و تخریب‌ها آن هم از تریبون‌های رسمی علیه شخص دوم کشور و رییس جمهوری که بزرگترین گره ها را از کار کشور باز کرد در طول تاریخ ایران بی سابقه است. به نظر می رسد منتقدان محترم از الان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده‌اند که البته اشکالی هم ندارد اما آنچه که همه فعالان عرصه سیاست باید به آن پایبند باشند مراعات نظام های اخلاقی جامعه است. به کار بردن الفاظ و تعابیر سخیف و زننده در مورد یک عالم و مجتهد دینی و شخصیت تاثیرگذاری که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی برای کشور و نظام بوده‌اند، زیبنده جامعه اسلامی نیست و تجربه به ما می‌گوید که این گونه رفتارها بیش از همه موجبات طرد خود هتاکان را از سوی ملت بزرگ ایران فراهم می‌کند.

جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزارت اطلاعات در مورد وضعیت «شهرام جزایری»
تسنیم نوشت: جواد کریمی قدوسی در مورد دستگیری شهرام جزایری در مشهد اظهار داشت: ما نیز این مسئله را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و در فضای مجازی این خبر منتشر شده است. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه‌ای با وزیر اطلاعات دارند و در مورد وضعیت شهرام جزایری بحث می‌کنند و موضوعات امنیتی مرتبط با حضور شهرام جزایری در مشهد نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. شب‌شنبه اعلام شد پس‌ از آن‌که مدیرعامل سابق پدیده با تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام از سوی دادگستری بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش‌های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند. در همین حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *