پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پنجم شهریور کنگره حزبی که احمدی‌نژاد را شهردار تهران کرد برگزار می‌شود حضور پررنگ کرمانی‌ها در جامعه اسلامی مهندسین

پنجم شهریور کنگره حزبی که احمدی‌نژاد را شهردار تهران کرد برگزار می‌شود حضور پررنگ کرمانی‌ها در جامعه اسلامی مهندسین





۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۱۰

پنجم شهریور کنگره حزبی که احمدی‌نژاد را شهردار تهران کرد برگزار می‌شود
حضور پررنگ کرمانی‌ها در جامعه اسلامی مهندسین
پیام ما- پنج کرمانی در شورای مرکزی حزب اصولگرای جامعه اسلامی مهندسین حضور دارند. حزبی که قطعاً در انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده نقش پررنگی بازی خواهد کرد.
آن‌طور که ایلنا نوشته علی بحرینی، محمدحسین عرب پور و محمدرضا پورابراهیمی (نماینده فعلی کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس) در کنار محمدرضا باهنر و محمدمهدی زاهدی (نماینده فعلی کرمان و رئیس کمیسیون آموزش مجلس) اعضای کرمانی شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین هستند. حزبی که در انتخابات‌های مختلف نقش پررنگی داشته است.
علی بحرینی متولد جیرفت است و معاون عمرانی فرمانداری قزوین، مدیر بنیاد خیریه حق الیقین، عضو شورای سازمان حمل‌ونقل همگانی اقبالیِ و عضو هیات مدیره سازمان تاکسیرانی قزوین در سابقه او دیده می‌شود. محمدحسین عرب پور که متولد سیرجان است، در دوران احمدی‌نژاد مشاور جوان استاندار کرمان بوده و مسئول هیات امنا و مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی المهدی، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر سیرجان از دیگر سوابق او محسوب می‌شوند. محمدرضا باهنر که سال‌ها نایب‌رئیس مجلس بوده، دبیر کل این حزب می‌باشد.
ایلنا در ارتباط با این حزب گزارش داده که اهمیت جامعه اسلامی مهندسین آنجاست که اصولگرایان تولد دوباره خود را مدیون مهندسان گمنام این تشکل هستند که در سال ۸۱ وارد انتخابات شورای شهر شدند و در کمال شگفتی در تهران و اصفهان و کرمان و …. شهرداری‌ها و شوراهای شهر را به دست گرفتند. همچنین کمتر کسی به یاد آورد که احمدی‌نژاد نیز روزگاری عضو این تشکیلات بوده است چنانچه سقاییان نژاد شهردار سابق اصفهان و شهردار امروز قم نیز که هم‌زمان با احمدی‌نژاد به شهرداری اصفهان رسیده بود در این تشکیلات بودند و حتی زاهدی از این حزب همان زمان منتخب شورای شهر کرمان شده بود.
نزدیکی تفکرات احمدی‌نژاد به جامعه اسلامی مهندسین تا حدی بود که غلامحسین رضوانی یکی از چهره‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور بود که در پی انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به وجود آمده بود و چند نفر از اعضای آن نیز از وزیران اصلی کابینه احمدی‌نژاد بودند. از سویی دیگر جمع زیادی از مهندسان از مجلس برگشته و از دولت برگشته شاید هوس داشته باشند در شورای مرکزی جدید این تشکیلات وارد شوند و باهنر نیز که رویای حزب فراگیر را در سر می‌پروراند از ورود این افراد استقبال خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *