پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷

اقدامات خوبی در حوزه راه در شهربابک انجام شده است
خداداد مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه شهربابک در مسیر مهم شمال به جنوب استان قرار گرفته و از محورهای مهم ترانزیتی کشور به حساب می‌آید اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه راه طی 3 سال گذشته در شهرستان شهربابک انجام شده است. به گزارش ایسنا وی ادامه داد: باند دوم محور «شهربابک – انار» طی سال گذشته به اتمام رسید، ضمن آنکه از 65 کیلومتر طول محور شهربابک به سرچشمه از سمت شهربابک، زیر بار ترافیک رفته است و مابقی این مسیر نیز تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید. مقبلی افزود: همچنین 45 کیلومتر از محور «شهربابک – رباط» نیز در سال گذشته روکش آسفالت شده است و در باند موجود و باند جدید نیز 50 کیلومتر عملیات روکش‌دهی آسفالت در حال اجرا است. مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان درباره تقاطع غیرهمسطح «شهربابک – میمند» نیز گفت: این تقاطع به سمت میمند و سرچشمه و به طول 3300 متر با اجرای 3 دهانه پل احداث شده که اعتبار این پروژه 60 میلیارد ریال بوده است.

برف و باران در راه کرمان
کارشناس پیش ‌بینی اداره ‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز آسمان استان شاهد رگبارهای پراکنده باران و برف خواهد بود. به گزارش ایسنا میترا یاوری با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود آسمان استان شاهد افزایش ابر، رگبارهای پراکنده باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید باشد. وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات به ویژه در جنوب‌غرب استان شاهد برف خواهیم بود افزود: به عبارت دیگر میزبان یک سامانه بسیار ضعیف در استان هستیم و بار دیگر روز چهارشنبه جوی پایدار در سطح استان را شاهد خواهیم بود اما سرما همچنان تدوام دارد. کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: صبح دیروز سیرجان و کرمان با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند. یاوری خاطرنشان کرد: منوجان با داشتن دمای 19 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان را به خود اختصاص داده است.
گفتنی است از هفته گذشته با سرد شدن هوا، مردم استان کرمان به تدریج خود را برای فصل زمستان آماده می کنند.

تبدیل شهربابک به شهرستان سبز در آینده نزدیک
ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با اجرایی شدن این پروژه 4000 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و امیدوریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. وی با بیان اینکه طول خط انتقال این پروژه 44 کیلومتر، خط تغذیه 42 کیلومتر، و شبکه داخلی جمعا به طول 60 کیلومتر خواهد بود تصریح کرد: میزان اعتبار این پروژه 43 میلیارد تومان است. به گزارش ایسنا ودیعتی با بیان اینکه در سال جاری 23 روستای شهرستان شهربابک گازدار شدند که جمعا تعداد کل روستاهای گازدار این شهرستان به 60 روستا رسید اظهار کرد: با گازدار شدن روستاهای هجدک و جورم، شهرستان شهربابک به شهرستانی سبز تبدیل خواهد شد. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای بن‌یکه، شامل 23 روستا هم اکنون قابل بهره‌برداری است ضمن آنکه این پروژه شامل 55 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن و با هزینه 3 میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است که 700 تا 1000 خانوار این منطقه را گازرسانی خواهد کرد.

کاندیداها از تخریب رقبا پرهیز کنند
فرماندار کرمان با تاکید بر لزوم پرهیز از تخریب رقبا، گفت: کاندیداها در روند رقابت انتخاباتی تنها به بیان توانمندی ها و برنامه های خود بپردازند. به گزارش مهر، محمدعلی توحیدی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با اشاره به پیش روی بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با حضور گسترده در ۳۰ دوره انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کرده اند. وی با تاکید بر لزوم آماده سازی بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند. توحیدی با اشاره به آغاز روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان از ۲۰ آذر ماه افزود: کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری برای ثبت نام از ۲۶ آذر ماه به مدت هفت روز می توانند به فرمانداری مرکز انتخابیه خود یا وزرات کشور مراجعه کنند. وی همچنین از آغاز روند اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه خبر داد و اظهار کرد: کاندیداها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *