سایت خبری پیام ما آنلاین | فصل جدید لیگ دسته اول ایران از امروز در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود آغاز ماراتن گونه لیگ یک

فصل جدید لیگ دسته اول ایران از امروز در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود آغاز ماراتن گونه لیگ یک





۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۴۷

فصل جدید لیگ دسته اول ایران از امروز در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود
آغاز ماراتن گونه لیگ یک

علیرغم همه حرف و حدیث‌هایی که در روزهای گذشته پیرامون انصراف تیم سپاسی از رقابت‌های لیگ یک و عدم برگزاری بازی این تیم برابر مس در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ دسته اول شنیده می‌شد،با اعلام سازمان لیگ، این بازی قطعا در تاریخ و زمان اعلام شده بزگرار می‌شود.
باشگاه سپاسی شیراز خواهان تعویق یک هفته‌ای بازی‌های خود شده بود که این موضوع با مخالفت شدید سازمان لیگ مواجه شد و پس از آنکه اعلام شد که تیم پاس همدان در صورت انصراف سپاسی جایگزین این تیم در لیگ یک خواهد شد، شیرازی‌ها ترجیح دادند که بازی‌های خود را مطابق برنامه انجام دهند.
بر این اساس بازی تیم‌های مس و سپاسی امروز یکشنبه 17 مرداد و از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام کمیته ی داوران فدراسیون فوتبال،بازی تیم‌های مس کرمان و فجرسپاسی را حسین زرگر قضاوت خواهد کرد.علیرضا ایلدروم و حسین رحیمی‌پور کمک‌های زرگر در این بازی خواهند بود.
این بازی به احتمال فراوان پخش مستقیم نخواهد شد اما تماشای این بازی برای هواداران مس در ورزشگاه رایگان خواهد بود.
در دیگر بازی های امروز، گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان، با سر مربی جدیدش یعنی وینگو بگوویچ در صباشهر به مصاف راه آهن یزدان می رود.
قضاوت این بازی را که از ساعت 45/17 آغاز می شود، آقایان سعید رحیمی مقدم به کمک علی دودانگه و محسن سلطانی برعهده دارند.
مس رفسنجان نیز در حالی از ساعت 18 در ورزشگاه تختی جم میهمان پارس جنوبی جم است که احمد صالحی به همراه سعید قاسمی و رحیم حاجیلو داوران این بازی معرفی شده انداصغر کلانتری سرمربی فصل گذشته فجر سپاسی شیراز، این فصل هدایت رفسنجانی ها را به عهده دارد.
فصل جدید بازی های لیگ یک(فصل 95-96) از امروز و با حضور 18 تیم برگزار می شود که در پایان دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *