سایت خبری پیام ما آنلاین | احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد

احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد





۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد
بهمن شریف زاده، روحانی نزدیک به احمدی نژاد معتقد است که رئیس دولت های نهم و دهم فعلا بنای ورود به سیاست ندارد.
شریف زاده در گفتگو با هفته نامه «طلوع صبح» درباره برخی اخبار در مورد کلاس های تفسیر قرآن مشایی و زمین کشاورزی که خریده است، می گوید: نمی دانم این خبرهای بامزه از کجا می آید اما همین قدر بدانید که مشایی اصلا هیچ کلاسی ندارد چه برسد به کلاس تفسیر قرآن! درباره زمین هم باید بگویم وقتی مشایی هنوز مستاجر است چطور امکان دارد زمینی خریداری کرده باشد! وی ادامه می دهد: البته به دلیل اینکه صاحب خانه قبلی می خواست خانه اش را بسازد مشایی اکنون در خانه ای جدید مستاجر است.
او درباره جدایی احمدی نژاد و مشایی می گوید: این دو با هم فامیل هستند و نمی توانند همدیگر را نبینند اما آقای مشایی مدت دو سال است که از سیاست کنار رفته اند، البته این بدان معنا نیست که نظری درباره سیاست نداشته باشند اما اصلا دخالتی در کارهای سیاسی نمی کنند. اینکه می گویند مشایی و احمدی نژاد جدا شدند و همدیگر را ملاقات نمی کنند کمی خنده دار است بالاخره اینها فامیل هستند و همدیگر را می بینند.
وی ادامه می دهد: منظور از جدایی، دوری سیاسی و دخالتی است که در مسایل سیاسی داشته باشند است که ندارند. شریف زاده بالافاصله بعد از این جمله می گوید: البته احمدی نژاد هم برنامه ای سیاسی ندارد و کلا یا فعلا قصد حضور در عرصه سیاست را ندارد.
او تاکید می کند: احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد، مجلس و ریاست جمهوری را که می دانم ندارد اما معلوم نیست بعدا هم نداشته باشد. او می گوید البته این مطالعه تنها فعالیتی نیست که رییس دولت نهم و دهم امروزه پیش گرفته و احمدی نژاد در کنار این کار به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است و می توان گفت نشان دادن تاکتیهای استکبار جهانی را پیش گرفته اند.
برای این مهم هم هدفی وجود دارد و الان دوستان احمدی نزاد با هم می نشینند و از ارمانهای امام خمینی می گویند تا با مرور این آرمانها یادآوری کنند گه چطور می شود جلوی خروج انقلاب از مسیرش را گرفت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *